OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
Personalised English Language Education Through an E-learning Platform
Citace
Bradáč, V. a Smolka, P. Personalised English Language Education Through an E-learning Platform.
In:
ACIIDS 2020: 12th Asian Conference on Intelligent Information and Database Systems 2020 Phuket.
Thailand: Springer Nature, 2020. s. 517-526. ISBN 978-981-15-3379-2.
Podnázev
Rok vydání:
2020
Obor:
Informatika
Počet stran:
9
Strana od:
517
Strana do:
526
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-981-15-3379-2
Kód ISSN:
1865-0929
Název sborníku:
12th Asian Conference on Intelligent Information and Database Systems
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Springer Nature
Místo vydání:
Thailand
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
ACIIDS 2020
Místo konání konference:
Phuket
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
2-s2.0-85082142286
Klíčová slova anglicky:
Intelligent tutoring systems, Distance education, Adaptive systems, e-learning, Language education
Popis v původním jazyce:
he article aims at modern processes in order to get most out of student’s progress in an e-learning course. This desired progress is achieved by adopting a new methodology, which incorporated innovative features to enable the creation of a personalised study plan for students in a given course (in our case it means a course of the English language). The new features include two blocks. A block integrating a questionnaire to find out student’s sensory preferences and a block of student’s knowledge. Such blocks served as input values and information to create and verify the tested e-learning course. The suggested methodology made use of exiting capabilities of an e-learning platform Moodle, namely conditioned progress though a course. It also integrated new elements so that a new individual study plan would be created in an automated way. Such a complex system served as a testing unit to verify its functionality. We use a group of bachelor students studying at our institution.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/20:A210252L
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules