OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název
*
:
Personalised English Language Education Through an E-learning Platform
Citace :
Bradáč, V. a Smolka, P. Personalised English Language Education Through an E-learning Platform.
In:
ACIIDS 2020: 12th Asian Conference on Intelligent Information and Database Systems 2020 Phuket.
Thailand: Springer Nature, 2020. s. 517-526. ISBN 978-981-15-3379-2.
Podnázev :
Rok
*
:
2020
Obor
*
:
Informatika
Počet stran
*
:
9
Strana od
*
:
517
Strana do
*
:
526
Forma vydání
*
:
Elektronická verze
Kód ISBN
*
:
978-981-15-3379-2
Kód ISSN :
1865-0929
Název sborníku
*
:
12th Asian Conference on Intelligent Information and Database Systems
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
Springer Nature
Místo vydání
*
:
Thailand
Stát vydání :
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference :
ACIIDS 2020
Místo konání konference
*
:
Phuket
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Celosvětová akce
Kód UT WoS :
EID :
2-s2.0-85082142286
Klíčová slova anglicky
*
:
Intelligent tutoring systems, Distance education, Adaptive systems, e-learning, Language education
Popis v původním jazyce
*
:
he article aims at modern processes in order to get most out of student’s progress in an e-learning course. This desired progress is achieved by adopting a new methodology, which incorporated innovative features to enable the creation of a personalised study plan for students in a given course (in our case it means a course of the English language). The new features include two blocks. A block integrating a questionnaire to find out student’s sensory preferences and a block of student’s knowledge. Such blocks served as input values and information to create and verify the tested e-learning course. The suggested methodology made use of exiting capabilities of an e-learning platform Moodle, namely conditioned progress though a course. It also integrated new elements so that a new individual study plan would be created in an automated way. Such a complex system served as a testing unit to verify its functionality. We use a group of bachelor students studying at our institution.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/20:A210252L
Complementary Content
${title}
${badge}
${loading}