OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název * : Personalised English Language Education Through an E-learning Platform
Citace : Bradáč, V. a Smolka, P. Personalised English Language Education Through an E-learning Platform. In: ACIIDS 2020: 12th Asian Conference on Intelligent Information and Database Systems 2020 Phuket. Thailand: Springer Nature, 2020. s. 517-526. ISBN 978-981-15-3379-2.
Podnázev :
Rok * : 2020
Obor * : Informatika
Počet stran * : 9
Strana od * : 517
Strana do * : 526
Forma vydání * : Elektronická verze
Kód ISBN * : 978-981-15-3379-2
Kód ISSN : 1865-0929
Název sborníku * : 12th Asian Conference on Intelligent Information and Database Systems
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Springer Nature
Místo vydání * : Thailand
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : ACIIDS 2020
Místo konání konference * : Phuket
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celosvětová akce
Kód UT WoS :
EID : 2-s2.0-85082142286
Klíčová slova anglicky * :
Intelligent tutoring systems, Distance education, Adaptive systems, e-learning, Language education
Popis v původním jazyce * :
he article aims at modern processes in order to get most out of student’s progress in an e-learning course. This desired progress is achieved by adopting a new methodology, which incorporated innovative features to enable the creation of a personalised study plan for students in a given course (in our case it means a course of the English language). The new features include two blocks. A block integrating a questionnaire to find out student’s sensory preferences and a block of student’s knowledge. Such blocks served as input values and information to create and verify the tested e-learning course. The suggested methodology made use of exiting capabilities of an e-learning platform Moodle, namely conditioned progress though a course. It also integrated new elements so that a new individual study plan would be created in an automated way. Such a complex system served as a testing unit to verify its functionality. We use a group of bachelor students studying at our institution.
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/20:A210252L

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}