OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název:
Výpovědi s komunikační funkcí v zajetí druhů vět podle tzv. postoje mluvčího – příklad funkcionalizace učiva.
Citace
Awramjuk, E., Eliášková, K., Hájková, E., Kesselová, J., Klimovič, M., Liptáková, L., Niesporek-Szamburska, B., Nocon, J., Szymanska, M., Štěpáník, S. a Höflerová, E. Výpovědi s komunikační funkcí v zajetí druhů vět podle tzv. postoje mluvčího – příklad funkcionalizace učiva..
In:
St. Štěpáník et al..
Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi.
1. vyd. Praha: Karolinum, 2019. s. 157-172. ISBN 978-80-246-4353-3.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-246-4353-3
Název knihy v originálním jazyce:
Vztah jazyka a komunikace v česko-slovensko-polské didaktické reflexi
Název edice a číslo svazku:
Neuveden
Místo vydání:
Praha
Název nakladatele:
Karolinum
Označení vydání
(číslo vydání):
1:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
St. Štěpáník et al.
Počet stran:
15
Počet stran knihy:
224
Strana od:
157
Strana do:
172
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
utterance communication functions, sentence with question mark, sentence with exclamation mark, sentence with dot, curricculum
Popis v původním jazyce:
Text konfrontuje komunikační pojetí syntaxe, zejména komunikační funkce výpovědi, a tradiční učivo o druzích vět. Navrhuje změny ve způsobu učení o druzích vět.
Popis v anglickém jazyce:
The text confronts the communication concept of syntax, especially the communication function of the utterence. and the traditional curriculum about the types of sentences. It proposes changes in the way of learning about types of sentences.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/19:A20024WH
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules