OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název:
Motivy studentů pro výběr distanční e-learningové formy studia aplikované informatiky
Citace
Fojtík, R. a Habiballa, H. Motivy studentů pro výběr distanční e-learningové formy studia aplikované informatiky.
In:
ICT ve vzdělávání: Acta didactica 6 Nitra.
Nitra: FPV UKF, 2003. FPV UKF, 2003. s. 123-126.
Podnázev
Rok vydání:
2003
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
Strana od:
123
Strana do:
126
Forma vydání:
Kód ISBN:
Kód ISSN:
Název sborníku:
Acta didactica 6
Sborník:
Název nakladatele:
FPV UKF
Místo vydání:
Nitra
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
ICT ve vzdělávání
Místo konání konference:
Nitra
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
distance education; informatics; online courses
Popis v původním jazyce:
Na katedře informatiky a počítačů Ostravské univerzity je možno od roku 1998 studovat obor Aplikovaná informatika v kombinované formě s výraznými distančními prvky. Počet zájemců se každoročně o tuto formu studia stále zvyšuje. Tento příspěvek se zabývá důvody, které vedou studenty k náročné distanční formě.
Popis v anglickém jazyce:
The article describes the history and current state of computer science education in distance and e-learning forms on University of Ostrava. It presents the methods, forms and also content of these study programs. It shows different types of subjects taught from theoretical computer science to applied branches like programming or computer architecture. The most important issues of such kind of education are discussed and systemized.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17310/03:00000041
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules