OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : výstavy samostatné a kolektivní, realizace
Domácí pracoviště * : Katedra výtvarné výchovy (45030)
Název * : DEEP
Citace : Cieslar, M. DEEP: DEEP [Autorská výstava]. Ostrava. Galerie Důl Michal. 11.4. - 5.5.2019. 2019.
Podnázev :
DEEP
Rok : 2019
Obor : Umění, architektura, kulturní dědictví
Místo konání : Ostrava
Název galerie/muzea : Galerie Důl Michal
Datum od :
Datum do :
Druh aktivity : Autorská výstava
Kurátor : Tomáš Koudela
Výtvarný obor : malba, video art
Klíčová slova anglicky :
Working with the gallery environment,installation of video-gif into the gallery environment,painting,combined technique,work with the shot,site authenticity.
Popis v původním jazyce :
Výstavní projekt Deep je představením maleb Milana Cieslara realizovaných v prostředí Dolu Michal. Výchozími tvůrčími axiomy byly elementární významové polarity a komplementarity povrch/hloubka, černá/ bílá, čas/bezčasí, pravda/lež, přítomnost/nepřítomnost atd. Prezentace obrazů zhotovených za pomocí šablon a sprejů je vizuální extenzí jednoho z průstřelu v okně kompresorovny, který je v expozici přítomen jako GIF adjustovaný do sanktuária, do nějž je možno jen nahlédnout. Autorovi je blízký lehce ironický rejstřík výtvarného projevu, o němž hovoří jako o „malířské antihmotě“. Tou jest práce s průmyslovými barvami, spreji a tiskovými šablonami. „Obrazy vznikají rychle a v sériích.“ Nezbytnou a v minulosti již mnohokrát osvědčenou tvůrčí metodou je překrývání výchozích obrazových struktur souvislými barevnými plochami, které mohou být následně dále přepracovávány. Tvůrčí způsob je myšlenkově kotven principem neustálé a radikální změny obrazového rámce. Hotové dílo je jen potud finálním produktem pokud se nestane součástí nového vizuálního konceptu. Z výše řečeného nevyplývá, že by vizuálně komprimované existenciální gesto sublimovalo zorným úhlem jaksi malířsky inkognito. Stejně tak není možné usuzovat ani na to, že hraniční poloha maleb Milana Cieslara, je nepochybně malířsky nutkavým zakoušením šíře možností výsledného výrazu. Řečené i nevyřčené je nutno ještě doplnit o zdánlivě nevýznamnou informaci, týkající se prezentovaných děl, nacházejících své významné místo v měřítku nejnovějších obrazů, jež svá divácká ohniska nacházejí i v „monumentálnějších“ formátech. Tomáš Koudela
Popis v anglickém jazyce :
The Deep exhibition is an exhibition of paintings by Milan Cieslar realized in the environment of the Michal Mine. The initial creative axioms were elementary polarity meaning and surface / depth, black / complementarity white, time / timelessness, truth / lie, presence / absence, etc. Presentation of images made using stencils and spray is a visual extension of one of the bullet holes in the compressor room window, which is present as a GIF in the exposure adjusted to sanctuary, which can only be consulted. The author is close to a slightly ironic register of artistic expression, which he refers to as a "painter's antimatter". Tou is working with industrial paints, sprays and print templates. "The images are created quickly and in series." A necessary and proven creative method in the past has been the overlapping of the default visuals structures with continuous colored areas, which can be further reworked. The creative way is anchored by the principle of constant and radical change of the picture frame. The finished work is just so far the final product unless it becomes part of a new visual concept. It does not follow from the above that a visually compressed existential gesture would sublimate painterly incognito. Nor is it possible to conclude that the border position of the paintings of Milan Cieslar, is undoubtedly a painfully compelling experience of the range of possibilities of the resulting expression. Both spoken and unspoken must be supplemented with seemingly insignificant information regarding the works presented, found their prominent place on the scale of the latest paintings found by their viewers even in “more monumental” formats. Tomáš Koudela
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}