OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název * : Visualisation in Basic Science and Engineering Education of Future Primary School Teachers in Human Biology Education Using Augmented Reality
Citace : Fuchsova, M. a Koreňová, L. Visualisation in Basic Science and Engineering Education of Future Primary School Teachers in Human Biology Education Using Augmented Reality. European Journal of Contemporary Education. 2019, 8(1), s. 92-102. ISSN 2304-9650.
Podnázev :
Rok * : 2019
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 2304-9650
Oficiální název periodika * : European Journal of Contemporary Education
Stát vydavatele periodika * : Ruská federace
Svazek periodika * : 8
Číslo periodika v rámci svazku * : 1
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 11
Strana od * : 92
Strana do * : 102
Kód UT WoS : 000462498700006
EID : 2-s2.0-85063757622
Poddruh recenzovaného článku : Článek v impaktovaném časopise (Jimp)
Klíčová slova anglicky * :
visualisation, augmented reality, constructivism, constructionism, anatomy,digital technology, teacher training, pre-service teachers, primary level of education
Popis v původním jazyce * :
New technologies with a modern method of teaching must be implemented in university studies, and an important part is teacher training study. These technologies make study more attractive for students and bring greater motivation to an understanding of notions. The main focus of this study is visualisation in science and engineering education using augmented reality in the context of biology education based on constructivist and constructionist concepts. We present in our contribution augmented reality technology as a part of using mobile technologies in biology education for future primary school teachers. The study is focused on perception of this method by future primary teachers who will teach biology as one of the areas of primary education and who were also the subjects of the research. We also mention two already existing biology-themed augmented reality applications, which appear to be interesting, enhancing and beneficial in the context of biology education. The findings of the study confirmed, using this method, that the students’ understanding was deeper, their motivation was greater, and, last but not least, their creativity was strongly supported. The students were motivated by the new method, they cooperated very well and learning was constructive.
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}