OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra romanistiky (25500)
Název * : Facebook como herramienta para la enseñanza de ELE
Citace : Fialová, I. a Lukáš, J. Facebook como herramienta para la enseñanza de ELE. redELE. Revista electrónica de didáctica. Espa?ol como lengua extranjera. 2019, 31(1), s. 58-78. ISSN 1571-4667.
Podnázev :
Rok * : 2019
Obor * : Jazykověda
Kód ISSN * : 1571-4667
Oficiální název periodika * : redELE. Revista electrónica de didáctica. Espanol como lengua extranjera
Stát vydavatele periodika * : Španělské království
Svazek periodika * : 31
Číslo periodika v rámci svazku * : 1
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 21
Strana od * : 58
Strana do * : 78
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v neimpaktovaném recenzovaném časopise(Jneimp/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
learning activities, language acquisition, language learning, communicative competence,didactics, colloquial Spanish, web 2.0
Popis v původním jazyce * :
El presente artículo versa sobre el uso de Facebook en el proceso de enseñanza-aprendizaje del español en las clases de ELE. Se describe la presencia del español en Facebook, sus características y rasgos lingüísticos. Facebook se presenta como una posible herramienta, haciendo hincapié tanto en las ventajas como en los inconvenientes en el proceso de enseñanza-aprendizaje. El fin es introducirlo como un recurso más en el proceso educativo, subrayando no solo las posibilidades de usarlo como plataforma donde transcurre la enseñanza, sino también como fuente de material aprovechable para la preparación de diversos ejercicios. Por lo tanto, en la segunda parte del artículo se expone una serie de propuestas de tareas que de algún modo operan con Facebook y podrían ser utilizadas en las clases en ELE en los grupos de alumnado de los niveles desde A1 hasta B2 según el Marco común europeo de referencia para las lenguas (MCER).
Popis v anglickém jazyce * :
This article deals with the use of Facebook in the teaching-learning process in the Spanish-asa-foreign-language classes. The presence of Spanish on Facebook, its characteristics and 58 redELE revista electrónica de didáctica del español lengua extranjera ISSN: 1571-4667, 2019, nº 31 linguistic features are described. Facebook is presented as one of the available tools, emphasizing both its advantages and disadvantages when used in the teaching-learning process. The aim of this article is to present Facebook as another resource in the educational process, underlining, in addition to the possibilities of using it as a platform where teaching takes place, also the possibilities of using its material as a basis for the preparation of diverse exercises. Therefore, the second part of the article presents several proposals of tasks that somehow operate with Facebook and could be used in the classes of Spanish as a foreign language in the student groups ranging from level A1 to B1 according to the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR).
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17250/19:A20023TS

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}