OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra matematiky s didaktikou (45110)
Název * : (Ph.D. studium na UTB ve Zlíně) Využití alternativních výpočetních prostředků ke zkvalitnění studijní průpravy studentů
Citace : Barot, T. (Ph.D. studium na UTB ve Zlíně) Využití alternativních výpočetních prostředků ke zkvalitnění studijní průpravy studentů. Trilobit. 2011, 3(1), s. 1-11. ISSN 1804-1795.
Podnázev :
Rok * : 2011
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 1804-1795
Oficiální název periodika * : Trilobit
Stát vydavatele periodika * : Česká republika
Svazek periodika * : 3
Číslo periodika v rámci svazku * : 1
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 11
Strana od * : 1
Strana do * : 11
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v neimpaktovaném recenzovaném časopise(Jneimp/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
alternative computing programs, learning support, student education
Popis v původním jazyce * :
Článek popisuje přínosy vyššího doporučování alternativních výpočetních programů vysokoškolským studentům. Zdůrazňuji ale, že tento metodický postup kategorizuji jako doplněk k již existujícím metodám VŠ. Nesnažím se upřednostňovat postup před ostatnímipostupy. Předkládaný návrh by měl být uplatněn pouze v součinnosti s již zavedenými metodami. Článek hodnotí v teoretické rovině přínosy i negativa využívání konkrétních alternativ programů Matlab a Mathematica. Tyto alternativní programy byly popsány vcelé řadě publikací. Proto není mou snahou je zde uvádět jako novinku, ale poukázat na jejich vyšší využitelnost při přípravě na výuku na straně studentů. Hodnotím aspekty přínosu konkrétních programů u vybraných odborných předmětů na FAI UTB ve Zlíně. Avšak při zvyšující se odbornosti předmětu doporučuji využívat alternativních nástrojů v menší míře. Neposkytují obvykle natolik specifické funkce, které standardně nabízí komerční nástroje.
Popis v anglickém jazyce * :
The article describes the advantages of the more intense utilization of alternative computing programs by the university students. But I emphasize, that I categorize this method as the complement of already existing university methods. I don't try to prefer the described method to the other methods. The proposed method should be only applied with the already established methods. The article theoretically evaluates the advantages and disadvantages of the concrete alternatives of Matlab and Mathematica. This alternative programs were described in many publications. That's why my tendency isn't present them as the innovative solution, but I want to point out their more intense utilization for the student learning support. I evaluate the positive aspects of the concrete programs on the specialized subjects at the FAI TBU in Zlin. I recommend to utilize the alternative programs on the reduced scale in the cases with the graduating subject specialization.
Typ zdroje financování výsledku * : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}