OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název:
Nerovné cesty k rovným příležitostem v terciárním vzdělávání
Citace
Zezulková, E. a Adamus, P. Nerovné cesty k rovným příležitostem v terciárním vzdělávání.
In:
Škola pro všechny aneb Interdisciplinarita ve školní edukaci a pedagogických vědách 2017-03-16 Olomouc.
Univerzita Palackého v Olomouci: Česká pedagogická společnost, 2019. s. 55-65. ISBN 978-80-905245-9-0.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
215
Strana od:
55
Strana do:
65
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-905245-9-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
Škola pro všechny aneb Interdisciplinarita ve školní edukaci a pedagogických vědách
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
Česká pedagogická společnost
Místo vydání:
Univerzita Palackého v Olomouci
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
tertiary education, a student with special needs, equal access, inclusive environment
Popis v původním jazyce:
Příspěvek je zaměřen na aktuální otázky, související s optimalizací vzdělávacího procesu a mírou přístupnosti terciárního vzdělávání uchazečům o studium a studentům se specifickými potřebami. Reflektuje současné inkluzivní tendence ve vzdělávání a zdůrazňuje nutnost adaptace studijního prostředí a studijních podmínek na vysokých školách. Součástí příspěvku jsou praktické zkušenosti při budování inkluzivního prostředí na vysoké škole s důrazem na silné a slabé stránky celého procesu.
Popis v anglickém jazyce:
The paper focuses on current issues related to the optimization of the educational process and the degree of accessibility of higher education applicants for study and students with special needs. Reflecting current trends in inclusive education and stresses the need for adaptation of the learning environment and study conditions at universities. Part of the contribution of practical experience in building inclusive environments in college with an emphasis on the strengths and weaknesses of the process.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules