OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra speciální pedagogiky (45130)
Název * : Nerovné cesty k rovným příležitostem v terciárním vzdělávání
Citace : Zezulková, E. a Adamus, P. Nerovné cesty k rovným příležitostem v terciárním vzdělávání. In: Škola pro všechny aneb Interdisciplinarita ve školní edukaci a pedagogických vědách 2017-03-16 Olomouc. Univerzita Palackého v Olomouci: Česká pedagogická společnost, 2019. s. 55-65. ISBN 978-80-905245-9-0.
Podnázev :
Rok * : 2019
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 215
Strana od * : 55
Strana do * : 65
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-905245-9-0
Kód ISSN :
Název sborníku * : Škola pro všechny aneb Interdisciplinarita ve školní edukaci a pedagogických vědách
Sborník : Národní
Název nakladatele * : Česká pedagogická společnost
Místo vydání * : Univerzita Palackého v Olomouci
Stát vydání : Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Místo konání konference * : Olomouc
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celostátní akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky * :
tertiary education, a student with special needs, equal access, inclusive environment
Popis v původním jazyce * :
Příspěvek je zaměřen na aktuální otázky, související s optimalizací vzdělávacího procesu a mírou přístupnosti terciárního vzdělávání uchazečům o studium a studentům se specifickými potřebami. Reflektuje současné inkluzivní tendence ve vzdělávání a zdůrazňuje nutnost adaptace studijního prostředí a studijních podmínek na vysokých školách. Součástí příspěvku jsou praktické zkušenosti při budování inkluzivního prostředí na vysoké škole s důrazem na silné a slabé stránky celého procesu.
Popis v anglickém jazyce * :
The paper focuses on current issues related to the optimization of the educational process and the degree of accessibility of higher education applicants for study and students with special needs. Reflecting current trends in inclusive education and stresses the need for adaptation of the learning environment and study conditions at universities. Part of the contribution of practical experience in building inclusive environments in college with an emphasis on the strengths and weaknesses of the process.
Typ zdroje financování výsledku * :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}