OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra technické a pracovní výchovy (45070)
Název * : Edukační význam technického kroužku na rozvoj logického myšlení žáka
Citace : Štěpánek, R. Edukační význam technického kroužku na rozvoj logického myšlení žáka. In: Tech-Edu-Inspire 2019: výuka techniky na základní škole: inovace, trendy inspirace. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci Pedagogická fakulta. 2019.
Podnázev :
Rok : 2019
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Olomouc
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Tech-Edu-Inspire 2019: výuka techniky na základní škole: inovace, trendy inspirace.
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Univerzita Palackého v Olomouci Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky :
Popis v původním jazyce :
Technické vzdělávání a výuku praktických dovedností ve školách dlouhodobě podporují a prosazují Hospodářská komora a Asociace malých a středních podniků a živnostníků. Úřad vlády České republiky vypracoval Strategický rámec - Česká republika 2030, jenž upozorňuje na velmi důležitý aspekt. A to, že náš vzdělávací systém doposud dělí děti již v poměrně útlém věku na talentované a netalentované a směřuje je do různých typů škol. Společnost tak nedokáže ocenit a rozvíjet různorodé předpoklady každého žáka a žákyně, omezuje tím jejich životní šance a ochuzuje sama sebe. Záměr zavedení předmětu Technika je obsažen i v Inovační strategii České republiky 2019 - 2030 The Czech Republic: The Country for the Future. Dopředu nevíme, jaké žáci mají zájmy anebo dokonce i talent či nadání. K jejich objevení musejí existovat vhodné podmínky, to znamená, že musejí mít příležitost se s učivem zaměřeným na techniku ve školách setkat (Dostál, 2018). Rozvoj logického myšlení a technické tvořivosti může být také podpořen v technicky zaměřených kroužcích, které na některých školách fungují. Jakým způsobem ovlivňují nepovinné technické kroužky úspěšnost žáka v dalších předmětech, konkrétně matematice a informatice? Mají o technické kroužky větší zájem chlapci nebo dívky? Jaký je názor rodičů a učitelů na tuto problematiku?
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Neveřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}