OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra matematiky (31100)
Název * : GAMIFICATION OF MATH LESSON
Citace : Václavíková, Z. a Fojtíková, B. GAMIFICATION OF MATH LESSON. In: DidSci+ 2019 a IOSTE 2019. Trnava. 2019.
Podnázev :
Rok : 2019
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Trnava
Stát konání akce : Slovenská republika
Název akce : DidSci+ 2019 a IOSTE 2019
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Plakátová zpráva
Instituce :
Klíčová slova anglicky :
game, gamification, mathematics, didactics of mathematics
Popis v původním jazyce :
Gamification is a modern form of acquiring knowledge and skills in various areas of social life, based on the use of gaming elements in a non-game situation. A wide use of the technique is effective especially in the educational process where we can include gamification in all areas and directions of education. The aim of the work was to create activities based on the idea of gamification, which could be implemented into the teaching process. The target group was the 12- to 14-years-old students of a secondary school (7th year of study) and the mathematical tasks were based on a valid curriculum.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}