OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Theoretical background and strategies for conceptualization Education 4.0 for adult education and learning
Citace
Malach, J. Theoretical background and strategies for conceptualization Education 4.0 for adult education and learning.
In:
Proceedings of the 8th International Adult Education Conference: Adult Education 2018 - Transformation in the Era of Digitization and Artificial Intelligence 2018-12-11 Praha.
Praha: Česká andragogická společnost, 2019. s. 255-262. ISBN 978-80-906894-4-2.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Počet stran:
8
Strana od:
255
Strana do:
262
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-906894-4-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Adult Education 2018 - Transformation in the Era of Digitization and Artificial Intelligence
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Česká andragogická společnost
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Proceedings of the 8th International Adult Education Conference
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Adult education, digital technology, online learning, blended learning, MOOC, VOOC
Popis v původním jazyce:
The study responds to the characteristics of Company 4.0, which connects industry, services, science, research, innovation, and digital technology. Education 4.0 must ensure digital literacy through the expansion of digital skills and higher digitalliteracy in education. It analyses representative theoretical and strategic studies, witha view to their use for the theoretical basis of adult education and learning.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/19:A20021QS
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules