OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra anglistiky a amerikanistiky (25400)
Název * : Communication strategies of non-native pre-service teachers of English in connection with their utilization of digital learning resources
Citace : Bilanová, M. Communication strategies of non-native pre-service teachers of English in connection with their utilization of digital learning resources. In: The Changing Landscape of Professional Discourse II. Ostrava: FFOU. 2019.
Podnázev :
Rok : 2019
Obor :
Místo konání : Ostrava
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : The Changing Landscape of Professional Discourse II
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : FFOU
Klíčová slova anglicky :
Non-native pre-service teachers, TEFL, digital learning resources, constructivism, communication strategies
Popis v původním jazyce :
This study sets out to examine the communication strategies (CSs) employed by non-native pre-service teachers (NN-PSTs) of English. Seven English lessons conducted by seven NN-PSTs were audio-recorded, transcribed and coded deductively as well as inductively. Each of the lesson included a digital learning resource. The aim was to find out whether NN-PSTs what CSs are NN-PSTs employing specifically in connection with their utilization of digital learning resources, whether traces of pedagogical constructivism in ICT facilitated ELT classrooms can be observed. The findings indicated that the NN-PSTs employed a variety of CSs for diverse intentions reflecting their multiple roles as teachers, novice teachers, and English language learners, however the majority was used more or less intuitively and subconsciously.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}