OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra slavistiky - Oddělení rusistiky (25220)
Title:
Svět, vzdálenosti a lidská řeč se mění.
Citace
Lepilová, K. Svět, vzdálenosti a lidská řeč se mění..
In:
Lingua et communicatio in sphaera mercaturae: Lingua et communicatio in sphaera mercaturae 20010919 Ostrava.
Ostrava: FF OU, 2001. FF OU, 2001. s. 167-173. ISBN 80-7042-598-9.
Subtitle
Publication year:
2001
Obor:
Jazykověda
Number of pages:
Page from:
167
Page to:
173
Form of publication:
ISBN code:
80-7042-598-9
ISSN code:
Proceedings title:
Lingua et communicatio in sphaera mercaturae
Proceedings:
Publisher name:
FF OU
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Lingua et communicatio in sphaera mercaturae
Místo konání konference:
Ostrava
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
globalisation; effects in business; using of up-to-date technologies;
Annotation in original language:
Zkoumání systému klaifikace komunikačních procesů je složité z důvodu vzrůstající globalizace společnského života. Důsledky globalizace jsou nejvíce pociťovány v podnikání, hospodářství, cestovním ruchu a show byznysu, které využívají k reklamě nejmodernější technologie.
Annotation in english language:
The search for a system to classify communication processes is complicated and hindered by the increasing globalization of social life. The effects of globalization have been felt the most in business and the economy, in travel, tourism and showbusiness, all of which can use the most up-to-date technologies for advertising.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17250/01:00000045
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules