OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
PROFESNÍ IDENTIFIKACE A ETIKA VYSOKOŠKOLSKÉHO UČITELE
Citace
Chmura, M., Malach, J. a Vicherková, D. PROFESNÍ IDENTIFIKACE A ETIKA VYSOKOŠKOLSKÉHO UČITELE.
In:
Andragogické štúdie 2019: ANDRAGOGICKÉ ŠTÚDIE 2019 2019-04-04 Banská Bystrica.
Banská Bystrica: Belianum., 2019. s. 185-196. ISBN 978-80-557-1598-8.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
12
Strana od:
185
Strana do:
196
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-557-1598-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
ANDRAGOGICKÉ ŠTÚDIE 2019
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Belianum.
Místo vydání:
Banská Bystrica
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Andragogické štúdie 2019
Místo konání konference:
Banská Bystrica
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
professional identification, ethics, university teacher
Popis v původním jazyce:
Tato studie přináší výsledky mezinárodního zkoumání názorů vysokoškolských učitelů (akademiků) a studentů z České republiky, Polska, Slovenské republiky a Ukrajiny na význam profesní identifikace a etického chování učitelů vysoké školy. Data byla agregována v první polovině roku 2018, jsou s využitím statistických procedur komparována ve skupině akademiků, ve skupině studentů i mezi oběma skupinami v jednotlivých zemích i v celém nadnárodním souboru. Ukazují na rozdíly i shody ve vnímání významu profesní identifikace a uplatňování etických principů. Studie navazuje na projekt Visegradského fondu "High school teacher competence in change", ID no. 21720008, realizovaný v letech 2017 - 2018.
Popis v anglickém jazyce:
This study presents the results of an international survey of the views of university teachers (academics) and students from the Czech Republic, Poland, the Slovak Republic and Ukraine on the importance of professional identification and ethical behavior of university teachers. The data were aggregated in the first half of 2018 and, using statistical procedures, are compared in a group of academics, in a group of students and between both groups in individual countries and across the transnational set. They point to differences and consensus in the perception of the importance of professional identification and application of ethical principles. The study follows the Visegrad Fund project "High School Teacher Competence in Change", ID no. 21720008, implemented in 2017 - 2018.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/19:A20021ID
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules