OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Title:
Opinia nauczycieli czeskich w sprawie koncepcji Jednolitego Egzaminu Wstępnego do szkół średnich w Republice Czeskiej
Citace
Malach, J. a Vicherková, D. Opinia nauczycieli czeskich w sprawie koncepcji Jednolitego Egzaminu Wstępnego do szkół średnich w Republice Czeskiej.
In:
XXV Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej: Znaczenie diagnostyki edukacyjnej dla procesu kształcenia 2019-09-19 Krakow.
Krakow: GRUPA TOMAMI, 2019. s. 455-464. ISBN 978-83-63873-74-5.
Subtitle
Publication year:
2019
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
10
Page from:
455
Page to:
464
Form of publication:
Tištená verze
ISBN code:
978-83-63873-74-5
ISSN code:
Proceedings title:
Znaczenie diagnostyki edukacyjnej dla procesu kształcenia
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
GRUPA TOMAMI
Place of publishing:
Krakow
Country of Publication:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
XXV Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej
Místo konání konference:
Krakow
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Annotation in original language:
Cílem studie je kriticky reflektovat problematiku plošného testování žáků základních škol, kteří se účastní přijímacího řízení na střední školu ukončenou maturitní zkouškou v České republice.Problém plošného testování patnáctiletých žáků prostřednictvím Jednotné přijímací zkoušky (JPZk) na střední školu ukončenou maturitní zkouškou je diskutován pohledem učitelů základních a středních škol ve vybraných krajích Moravy v České republice. Učitelská veřejnost se v kvantitativně orientovaném dotazníkovém šetření vyjádřila k aktuálnímu stavu procesů a nástrojů nové koncepce JPZk na SŠ ukončené maturitní zkouškou a zhodnotila dosavadní zkušeností s novým pojetím plošného testování žáků formou JPZk, jejím vlivem na objektivitu celé přijímací procedury na SŠ a posouzením, do jaké míry může tato forma testování žáků přispět ke spravedlivému přijímacímu řízení.
Annotation in english language:
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules