OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Opinia nauczycieli czeskich w sprawie koncepcji Jednolitego Egzaminu Wstępnego do szkół średnich w Republice Czeskiej
Citace
Malach, J. a Vicherková, D. Opinia nauczycieli czeskich w sprawie koncepcji Jednolitego Egzaminu Wstępnego do szkół średnich w Republice Czeskiej.
In:
XXV Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej: Znaczenie diagnostyki edukacyjnej dla procesu kształcenia 2019-09-19 Krakow.
Krakow: GRUPA TOMAMI, 2019. s. 455-464. ISBN 978-83-63873-74-5.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
10
Strana od:
455
Strana do:
464
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-83-63873-74-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Znaczenie diagnostyki edukacyjnej dla procesu kształcenia
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
GRUPA TOMAMI
Místo vydání:
Krakow
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
XXV Krajowa Konferencja Diagnostyki Edukacyjnej
Místo konání konference:
Krakow
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Popis v původním jazyce:
Cílem studie je kriticky reflektovat problematiku plošného testování žáků základních škol, kteří se účastní přijímacího řízení na střední školu ukončenou maturitní zkouškou v České republice.Problém plošného testování patnáctiletých žáků prostřednictvím Jednotné přijímací zkoušky (JPZk) na střední školu ukončenou maturitní zkouškou je diskutován pohledem učitelů základních a středních škol ve vybraných krajích Moravy v České republice. Učitelská veřejnost se v kvantitativně orientovaném dotazníkovém šetření vyjádřila k aktuálnímu stavu procesů a nástrojů nové koncepce JPZk na SŠ ukončené maturitní zkouškou a zhodnotila dosavadní zkušeností s novým pojetím plošného testování žáků formou JPZk, jejím vlivem na objektivitu celé přijímací procedury na SŠ a posouzením, do jaké míry může tato forma testování žáků přispět ke spravedlivému přijímacímu řízení.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules