OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra anglického jazyka s didaktikou (45180)
Název:
Cizojazyčná kompetence učitelů 1.st.ZŠ
Citace
Šigutová, M. Cizojazyčná kompetence učitelů 1.st.ZŠ.
In:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů 2002 .
Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2002. Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2002. s. 215-223. ISBN 80-7042-218-1.
Podnázev
Rok vydání:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
428
Strana od:
215
Strana do:
223
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-218-1
Kód ISSN:
Název sborníku:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
foreign language competence; framework; criteria; facilitate; study conditions
Popis v původním jazyce:
Studie srovnává kritéria pro hodnocení komunikativní kompetence uvedená ve ´Společném evropském rámci pro jazyky´ a v současném kurikulu pro studenty specializace anglického jazyka oboru učitelství 1. stupně ZŚ. Dospívá k závěru, že je možno vidět koherenci přístupů a priorit v obou dokumentech. Nicméně je důležité zlepšit celkové studijní podmínky,aby bylo možno zvýšit jazykovou kompetenci studentů učitelství.
Popis v anglickém jazyce:
Study compares criteria for assessing language cmpetence described in the ´Common European Framework of Reference´ with those in the current EFL primary teacher education curricula. It concludes that although there is coherence between the two, it is necessary to improve overall study conditions to facilitate the development of student-teachers´foreign language competence.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000007
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules