OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra sociální pedagogiky (45190)
Název:
Osobnostní rozvoj učitele. Učitel a inkluze znevýhodněných dětí.
Citace
Sekera, J. Osobnostní rozvoj učitele. Učitel a inkluze znevýhodněných dětí..
In:
Studijní materiál v rámci KA5 projektu "Vzdělání základ života" .
Ostrava: Ostravská univerzita Pedagogická fakulta, 2019. ISBN 978-80-7599-127-0.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Počet stran:
39
Strana od:
Strana do:
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-7599-127-0
Kód ISSN:
Název sborníku:
Studijní materiál v rámci KA5 projektu "Vzdělání základ života"
Sborník:
Název nakladatele:
Ostravská univerzita Pedagogická fakulta
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Teacher, children, disadvantaged, inklusion, personality
Popis v původním jazyce:
Studie je zaměřena na možnosti vychovatelů a učitelů, jak se vyrovnat s pedagogicky náročnými situacemi v práci se znevýhodněnými dětmi.
Popis v anglickém jazyce:
Paper deal with about chance teacher how to solve pedagogical difficult situacions for work of handicap children.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules