OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra psychologie (25700)
Název:
Specifické poruchy učení a chování
Citace
Vašutová, M. Specifické poruchy učení a chování.
In:
Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Ostraviensis 2002 .
Ostrava: FF OU, 2002. FF OU, 2002. s. 47-75. ISBN 80-7042-600-4.
Podnázev
Rok vydání:
2002
Obor:
Psychologie
Počet stran:
32
Strana od:
47
Strana do:
75
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-600-4
Kód ISSN:
Název sborníku:
Acta Facultatis Philosophicae Universitatis Ostraviensis
Sborník:
Název nakladatele:
FF OU
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Dyslexia; dysgrafia; dysorthografia; Attention Deficit Disorder (ADD); Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD); children´s with Specific learning and behavioral difficulties and their social and emotional problems
Popis v původním jazyce:
Úvodní kapitola nás uvádí do problematiky specifických poruch učení a chování. Dále jsou vymezeny pojmy, definice, historické pozadí a příčiny vzniku poruch učení. Druhy a charakteristika těchto poruch, včetně některých osobnostních, sociálních a emocionálních problémů jsou závěrečnou částí článku.
Popis v anglickém jazyce:
This article presents survey of relevant questions of Specific learning and behavioral difficulties. Father there is a definition of specific learning and behavioral difficulties, their historical background, etiology and types of specific learning and behavioral difficulties and children´s personal, social and affective characteristics.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17250/02:00000056
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules