OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra výtvarné výchovy (45030)
Název * : Objekt ako cesta k rozvoju myslenia a vizuálnej gramotnosti.
Citace : Blažek, T. Objekt ako cesta k rozvoju myslenia a vizuálnej gramotnosti.. In: Konferencia: Současný stav a perspektivy výtvarné výchovy - reflexe kurikulárních dokumentů pro všeobecné vzdělávání. Olomouc: INSEA. 2015.
Podnázev :
Rok : 2015
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Olomouc
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Konferencia: Současný stav a perspektivy výtvarné výchovy - reflexe kurikulárních dokumentů pro všeobecné vzdělávání.
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : INSEA
Klíčová slova anglicky :
object, object learning, visual literacy
Popis v původním jazyce :
Premena roly študentov na rolu bádateľov - umelcov, historikov, kulturológov, sociológov atď. skrz médium objektu v jeho najširších významových konotáciach, je nosnou témou tohto príspevku. Objekt stojí v centre pozornosti mnohých oborov, ktorých náhľad nielen na objekty - zhmotnené myšlienky ľudí, ale aj napríklad ?virtuálny život? objektov, tvorili teoretickú základňu pre realizovaný výskum a jeho doterajšie výsledky. Príspevok prezentuje čiastočné výsledky výskumného šetrenia vzťahujúceho sa na objekt, ktorý slúžil ako nástroj k rozvoju myslenia, vizuálnej gramotnosti, v konečnom dôsledku aj ako podnet k tvorbe a sebapoznaniu v kontexte didaktiky výtvarnej výchovy.
Popis v anglickém jazyce :
Main topic of this article is transformation of students into explorers – artists, historians, culturologists, sociologists – through object medium and its widest semantic connotations. Object is the center of attention for many disciplines which by looking at the objects – material manifestation of human thoughts or vitrual life of the object – create a theoretical basis for a research and its results. The article present partial results of object research which servers as a tool for thinking development, visual literacy and lastly as an impulse for work and selflearning in context of art education didactics.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}