OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra hudební výchovy (45010)
Title:
Změny v pojetí profesní přípravy učitelů hudební výchovy na 1. stupni ZŠ
Citace
Lasevičová, J. Změny v pojetí profesní přípravy učitelů hudební výchovy na 1. stupni ZŠ.
In:
Příspěvek k profesionalizaci vzdělávání učitelů a vychovatelů 2002 .
Ostrava: PdF OU, 2002. PdF OU, 2002. s. 329-336. ISBN 80-7042-218-1.
Subtitle
Publication year:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
Page from:
329
Page to:
336
Form of publication:
ISBN code:
80-7042-218-1
ISSN code:
Proceedings title:
Příspěvek k profesionalizaci vzdělávání učitelů a vychovatelů
Proceedings:
Publisher name:
PdF OU
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
teachers of primary school;their professional preparing in the musical education; changes on the field of knowledges, skills and personality factors teachers;
Annotation in original language:
Autorka věnuje pozornost změnám a jejich přínosu v profesní přípravě učitelů primárního vzdělávání v oboru hudební výchova (studijní předmět Didaktika hudební výchovy) a Specializace hudební výchova. Ve stati uplatněný výzkum je orientován k integraci základních složek profesní přípravy učitelů tj. složky vědomostní, dovednostní a osobnostní.
Annotation in english language:
Author gives attention to changes in teachers training of primary school teachers in a Musical Eduation (study subject Didactics of Musical Appreciation) and specialization in a Musical Appreciation. In the article is described the resarch on integration of fundamental components of teachers training (that are compontets of knowledge, presonal and skills).
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000067
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules