OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Název * : Trudna droga dzieci i młodzieży do aktywnego czytelnictwa
Citace : Gejgušová, I. Trudna droga dzieci i młodzieży do aktywnego czytelnictwa. In: Cywinska, Malgorzata. Edukacyjne przestrzenie sytuacji trudnych dzieci. 1. vyd. Poznań: Wydawnictwo Naukove Uniwersytetu im. A. Mickiewicza, 2019. s. 229-240. ISBN 978-83-232-3437-1.
Podnázev :
Rok * : 2019
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-83-232-3437-1
Název knihy v originálním jazyce * : Edukacyjne przestrzenie sytuacji trudnych dzieci
Název edice a číslo svazku * : neuvedeno
Místo vydání * : Poznań
Název nakladatele * : Wydawnictwo Naukove Uniwersytetu im. A. Mickiewicza
Označení vydání
(číslo vydání) :
1.
Vydáno : v zahraničí
Autor zdrojového dokumentu : Cywinska, Malgorzata
Počet stran * : 12
Počet stran knihy * : 369
Strana od * : 229
Strana do * : 240
Počet výtisků knihy * : 200
EID :
Klíčová slova anglicky * :
development of children's reading, pupils' reading preferences, problems with strengthening reading, the impact of other leisure activities on children's reading
Popis v původním jazyce * :
Autorka příspěvku sleduje čtenářské aktivity, čtenářské preference žáků základních škol. Sleduje, jak na čtenářské aktivity dětí působí další aktivity, které je možno vykonávat ve volném čase, například nabídka televizních programů, filmů, hudby, počítače, tablety, internet, sociální sítě. Příspěvek shrnuje stěžejní poznatky a klade otázky, jak je možno stávající úroveň čtenářství změnit.
Popis v anglickém jazyce * :
The author of the article monitors the reading activities and reading preferences of primary school pupils. It monitors how children's reading activities are affected by other activities that can be performed in their free time, such as the offer of television programs, movies, music, computers, tablets, the Internet, social networks. The paper summarizes the key findings and asks questions about how the current level of reading can be changed.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/19:A210205C

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}