OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra chemie (31500)
Název * : Postgraduální vzdělávání učitelů chemie formou zapojení do realizace projektu
Citace : Kričfaluši, D. Postgraduální vzdělávání učitelů chemie formou zapojení do realizace projektu. In: DidSci+ 2019 and IOSTE 2019 (Innovations, Trends and Researcg in Science Education in Central Europe). Trnava: Trnava University in Tnava. 2019.
Podnázev :
Rok : 2019
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Trnava
Stát konání akce :
Název akce : DidSci+ 2019 and IOSTE 2019 (Innovations, Trends and Researcg in Science Education in Central Europe)
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Trnava University in Tnava
Klíčová slova anglicky :
postgraduate education of teacher, individual potential of student, Eye Tracking
Popis v původním jazyce :
Příspěvek dokumentuje specifickou formu postgraduálního vzdělávání učitelů chemie prostřednictvím zapojení do realizace projektu PŘÍRODA. Projekt je zaměřen na posílení pedagogických kompetencí učitelů základních škol se zaměřením na přírodovědné předměty (biologie, chemie, fyzika, geografie). V jednotlivých cyklech akčního výzkumu provedli učitelé analýzu možností rozvoje klíčových kompetencí žáků při pilotním ověřování pracovních listů (PL) a badatelských dnů (BD) s ohledem na individuální potenciál každého žáka - žák nadaný, žák středního proudu, žák se specifickými potřebami. Na základě diskusí autorů PL a BD s učiteli byly postupně upravovány úkoly v těchto materiálech. Na úpravě PL a BD se svými zkušenostmi podíleli i účastníci realizovaných videokonferencí. Řadu zajímavých podnětů přineslo i využití metody Eye Trackingu při zkoumáni strategie řešení vybraných úloh žáky s různým individuálním potenciálem. Výstupem projektu budou kromě návrhů pracovních listů a badatelských dnů také metodiky pro práci s různými ?skupinami? žáků.
Popis v anglickém jazyce :
The contribution documents the specific form of postgraduate education of the chemistry teachers by means of their participation in the project PŘÍRODA. The project is aimed at the enhancement of the pedagogical qualifications of the elementary schools with focussing on the nature science subjects (biology, chemistry, physics, geography). In the individual cycles of the action research teachers performed potential analysis of the development of the student key skills by means of verification of the working leafs (WL) and the research days (RD) with respect to the individual potential of each student - talented or middle students and student with specific needs. Based on the discussion of the authors of WL and RD with teachers the tasks in these materials were stepwise corrected. The participants of the video conferences participated also in the WL and RD treatment. The use of the method Eye Tracking in the research of the solving strategies of the selected tasks by students with various potentials resulted in many interesting impulses. The project outputs will be not only the proposals of WL and RD but also methodologies for work with various students groups.
Typ zdroje financování výsledku : Operační programy
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}