OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra anglistiky a amerikanistiky (25400)
Název * : English Linguistics Undergraduates' Experience with Moodle
Citace : Bilanová, M. English Linguistics Undergraduates' Experience with Moodle. In: International Symposium on Educational Technology 2019. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové. 2019.
Podnázev :
Rok : 2019
Obor :
Místo konání : Hradec Králové
Stát konání akce :
Název akce : International Symposium on Educational Technology 2019
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Univerzita Hradec Králové
Klíčová slova anglicky :
Blended-Learning, Moodle, Undergraduates, English, Linguistics, Lexicology
Popis v původním jazyce :
The submitted paper represents a preliminary probe into the efficiency of Moodle supported undergraduate courses in English linguistics. The research tried to correlate students? English lexicology exam results with their Moodlesupported learning experience. The analysis was based on a technology acceptance model survey that was conducted at the Department of English and American studies among 3rd year students of English language and literature (N=61). The aim of the study was to gain an understanding of the antecedent factors instrumental in enhancing students? learning performance through blended learning. Even though students positively evaluated Moodle?s perceived ease of use and usefulness, this fact did not correlate with their willingness to avail larger spectrum of activities provided by Moodle. The results show several new hypotheses that will be further examined by a subsequent quantitative analysis through e.g. the partial least squares technique.
Popis v anglickém jazyce :
The submitted paper represents a preliminary probe into the efficiency of Moodle supported undergraduate courses in English linguistics. The research tried to correlate students? English lexicology exam results with their Moodlesupported learning experience. The analysis was based on a technology acceptance model survey that was conducted at the Department of English and American studies among 3rd year students of English language and literature (N=61). The aim of the study was to gain an understanding of the antecedent factors instrumental in enhancing students? learning performance through blended learning. Even though students positively evaluated Moodle?s perceived ease of use and usefulness, this fact did not correlate with their willingness to avail larger spectrum of activities provided by Moodle. The results show several new hypotheses that will be further examined by a subsequent quantitative analysis through e.g. the partial least squares technique.
Typ zdroje financování výsledku : Rámcové programy EK
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}