OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Specific features of e-learning for teachers as speaking examiners in the new concept of the maturita exam in Czechia
Citace
Vicherková, D. Specific features of e-learning for teachers as speaking examiners in the new concept of the maturita exam in Czechia.
In:
Adult Education 2018 - Transformation in the Era of Digitization and Artificial Intelligence: Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v´éře digitalizace a umělé inteligence 2018-12-11 Praha.
Praha: Česká andragogická společnost, 2019. s. 419-426. ISBN 978-80-906894-4-2.
Podnázev
Rok vydání:
2019
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
419
Strana do:
426
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-906894-4-2
Kód ISSN:
2571-3841
Název sborníku:
Vzdělávání dospělých 2018 - transformace v´éře digitalizace a umělé inteligence
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Česká andragogická společnost
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Adult Education 2018 - Transformation in the Era of Digitization and Artificial Intelligence
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Speaking part examiner, the maturita exam, specificity of electronic teacher education, pedagogical reality
Popis v původním jazyce:
The aim of the paper is to point out to the specificity in education of teachers who adopt the role of examiner in Czech Language and Literature („CLL“) within speaking part of the new concept of the maturita exam (school-leaving exam) in Czechia. The text describes, analyses and evaluates selected problem areas in electronic education of the teaching profession from the point of view of a tutor as well as a participant in education and defines the pros and cons of the educational process in relation to transfer of theoretical knowledge and its application to the pedagogical reality at a secondary school.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/19:A2001ZME
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules