OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Analýza vybraných charakteristik jednotné přijímací zkoušky v kontextu plošného testování
Citace
Malach, J. a Vicherková, D. Analýza vybraných charakteristik jednotné přijímací zkoušky v kontextu plošného testování.
In:
J. Malach, D. Vicherková.
Diagnostika výsledků vzdělávání a rozvoje klíčových kompetencí.
první. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 2018. s. 37-52. ISBN 978- 80-7599-025-9.
Podnázev
Rok vydání:
2018
Obor:
Pedagogika a školství
Forma vydání:
Tištená verze
Kód ISBN:
978-80-7599-025-9
Název knihy v originálním jazyce:
Diagnostika výsledků vzdělávání a rozvoje klíčových kompetencí
Název edice a číslo svazku:
Neuvedeno
Místo vydání:
Ostrava
Název nakladatele:
Ostravská univerzita
Označení vydání
(číslo vydání):
první:
Vydáno:
v ČR
Autor zdrojového dokumentu:
J. Malach, D. Vicherková
Počet stran:
16
Počet stran knihy:
200
Strana od:
37
Strana do:
52
Počet výtisků knihy:
200
EID:
Klíčová slova anglicky:
evaluation of educational achievement, across-the-board testing of pupils,didactic test, unified entrance exam, comprehension of task instructions, task content
Popis v původním jazyce:
Kapitola se zabývá deskripcí a úvahou nad odlišností českého pohleduna hodnocení ve vzdělávání. Text prezentuje vybrané výsledky kvantitativně orientovanéhovýzkumu se zaměřením na reflexi vybraných faktorů aktuálního stavu pojetí jednotnépřijímací zkoušky (2018) z pohledu patnáctiletých žáků ZŠ v MSK ČR, a tonapř. na porozumění zadání úloh z matematiky a českého jazyka, zvládnutí didaktického testu(z českého jazyka a literatury, matematiky) z hlediska pohlaví žáků a ve vztahu k obsahuzadaných úloh didaktického testu a úspěšnému přijetí žáků na střední školu ukončenoumaturitní zkouškou
Popis v anglickém jazyce:
This chapter describes and reflects on the difference in the Czech perspectiveon the evaluation of educational achievement. The text presents selected resultsfrom a quantity-oriented research focusing on selected factors of the current conceptof the unified entrance exam (2018) from the viewpoint of 15-year-old primary school pupilsfrom the Moravian-Silesian Region in the Czech Republic. They were, for instance,the comprehension of task instructions in Mathematics and the Czech language, resultsin the didactic test (Czech language and literature and Mathematics) with regards to pupils?gender and the relation between the task content in didactic tests and pupils? successfuladmission at secondary schools completed by the school-leaving exam (EQF 4).
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/18:A1901ZI3
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules