OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Scaffolding – teach a man to fish
Citace : Bednárek, A., Kameník, J. a Sikorová, Z. Scaffolding – teach a man to fish. In: 11th International Conference of Education, Research and Innovation. Sevilla: ICERI. 2018.
Podnázev :
Rok : 2018
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Sevilla
Stát konání akce : Španělské království
Název akce : 11th International Conference of Education, Research and Innovation
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Plakátová zpráva
Instituce : ICERI
Klíčová slova anglicky :
scaffolding, scaffolding elements, textbooks, education resources
Popis v původním jazyce :
The poster presents findings from the initial phase of the research in the area of students´ learning support focused on identifying and describing potential scaffolding elements included in the Czech textbooks used by teachers and students in the lower secondary schools. Research deals with the basic question: What scaffolding Czech textbooks provide for pupils and what scaffolding strategies can we identify in them? The content analysis of textbooks and other educational resources has become the methodological concept. The theoretical background was sociocultural approaches, the scaffolding concept and the framework for scaffolding strategies analysis (van de Pol et al., 2012; Jumaat&Zaidatun, 2014; Horsley, 2015 etc.). The result presented in this poster is the created typology of educational scaffolding with regard to its type, purpose and means with practical examples from Czech textbooks.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}