OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název * : Konstruktivistické pojetí učební podpory žáků založené na učebnici a dalších edukačních zdrojích.
Citace : Červenková, I. a Sikorová, Z. Konstruktivistické pojetí učební podpory žáků založené na učebnici a dalších edukačních zdrojích.. In: Konstruktivistické prvky ve vzdělávání v perspektivě (nejen) oborových didaktik. Brno: Masarykova univerzita. 2018.
Podnázev :
Rok : 2018
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Brno
Stát konání akce :
Název akce : Konstruktivistické prvky ve vzdělávání v perspektivě (nejen) oborových didaktik.
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Masarykova univerzita
Klíčová slova anglicky :
constructivism theory, scaffolding, learning support, textbook, teaching and learning resources
Popis v původním jazyce :
Při hospitační a výukové praxi v českých školách se nyní zaměřujeme na strategie, které používají učitelé, aby podpořili učení žáků. Některé z těchto strategií respektují konstruktivistické přístupy, nebo aplikují principy, které umožňují aktivní osvojení učiva. V této souvislosti nás zajímá, jakou roli v podpoře učení žáků zaujímá učebnice a další tištěné edukační zdroje. Zároveň se snažíme vyjádřit, jak je tato role ovlivněna učebním obsahem, samotným učitelem a preferencemi žáků. Dílčím záměrem je popsat, jak je tato role vztahována k používání výukových materiálů elektronické povahy. Cílem studie je s využitím analýzy učebnic a polostrukturovaných hloubkových rozhovorů s učiteli i žáky vyjádřit, jaké edukační zdroje se ve výuce používají, zjistit, do jaké míry jsou učitelem používány a za jakým účelem, a ověřit, které prvky považují za podpůrné sami uživatelé. Teoretickými základy výzkumu jsou sociokulturní přístupy a koncepce scaffoldingu.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Specifický výzkum
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}