OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra matematiky s didaktikou (45110)
Title:
První zkušenosti z pedagogických praxí ovlivněných učebním textem Pedagogická praxe v matematice
Citace
Květoň, P. První zkušenosti z pedagogických praxí ovlivněných učebním textem Pedagogická praxe v matematice.
In:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů .
Ostrava: Ostravská univerzita, 2002. Ostravská univerzita, 2002. s. 168-171. ISBN 80-7042-218-1.
Subtitle
Publication year:
2002
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
Page from:
168
Page to:
171
Form of publication:
ISBN code:
80-7042-218-1
ISSN code:
Proceedings title:
Profesionalizace vzdělávání učitelů a vychovatelů
Proceedings:
Publisher name:
Ostravská univerzita
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Celostátní akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
mathematics; education; teacher training; teacher practice
Annotation in original language:
V článku jsou popsány první zkušenosti z pedagogických praxí ovlivněných učebním textem Pedagogické praxe v matematice. Dle názoru studentů i cvičných učitelů, učební text podstatně přispěl ke zkvalitnění všech typů pedagogických praxí.
Annotation in english language:
In this paper, the first experience concerning the teacher training practice influenced by using of the textbook "Pedagogical practice in mathematics" are summarized. According to the opinions of teachers and students the using of the textbook substantially improved the level of the training
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/02:00000028
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules