OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra sociologie (25150)
Název * : Competency model of the manager in the situation of extraordinary crisis event
Citace : Schneider, M. a Schneiderová, M. Competency model of the manager in the situation of extraordinary crisis event. NORDSCI Conference on Social Sciences : conference proceedings : 17-19 July 2018, Meeting Park Forum, Helsinki, Finland. 2018, Book 2(Volume 1), s. 133-140. ISSN 2603-4107.
Podnázev :
Rok * : 2018
Obor * : Řízení, správa a administrativa
Kód ISSN * : 2603-4107
Oficiální název periodika * : NORDSCI Conference on Social Sciences : conference proceedings : 17-19 July 2018, Meeting Park Forum, Helsinki, Finland.
Stát vydavatele periodika * : Bulharská republika
Svazek periodika * : Book 2
Číslo periodika v rámci svazku * : Volume 1
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 8
Strana od * : 133
Strana do * : 140
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v impaktovaném časopise (Jimp)
Klíčová slova anglicky * :
Competence; Competence Model; Soft Skills; Hard Skills; Managerial Command
Popis v původním jazyce * :
The world's trends of development show the growing importance of the value of effective management and decision making. Managerial competencies need to be increased especially in situations that are referred to as crisis situations. Primarily, it is a situation endangering the lives of people, causing extensive material damage and, eventually, disposal of affected organizations. In such situations it is necessary to replace the routine management strategies with the managerial command. The competency model serves as a basis for the creation of individual assessment of personal and professional prerequisites method. Managerial command requires the ability of key and specific competencies, which are activated and used to a greater extent, especially in crisis situations. Some managerial competencies which are needed in common practice are not desirable in this case. The identification of priority psychological, professional, physical and social factors in the decision-making situations of the unexpected crisis was solved by qualitative and quantitative analyzes of the Panel of Experts outputs. Based on the analysis of the expert panel outputs, six key competences were selected: Communication and Interaction, Information Processing, Authority (Personality), Stress, Self-Management and Management. Specific expertise and their required level were determined by experts and include the necessary knowledge of fire protection, occupational safety, traumatology and basic knowledge of human rescue, emergency rights (evacuation, etc.) and crisis management. Key competencies are divided, depending on their capability, the possibilities for further development. Hard Skills relate to personal assumptions with limited scope for development. Soft Skills relate to general and specific skills and can be developed. Each competence is defined by sub-competencies that are crucial for the successful operation of the manager-commander in a situation of extraordinary crisis event. In these
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}