OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra matematiky (31100)
Název * : Gamification of Science Education
Citace : Václavíková, Z. Gamification of Science Education. In: DidSci Plus. Praha: Charles University – Faculty of Science. 2018.
Podnázev :
Rok : 2018
Obor : Obecná matematika
Místo konání : Praha
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : DidSci Plus
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Plakátová zpráva
Instituce : Charles University - Faculty of Science
Klíčová slova anglicky :
education, gamification, LARP game, science
Popis v původním jazyce :
Gamification, in general, is the idea of adding game elements to a non-game situation. For example, gamification is used in corporate reward programs by adding a scoring system. Unlike gamification, game-based learning relates to the use of games to enhance the learning experience. There are many ways to apply gamification and game-based learning to non-electronic education to enable students to use their knowledge to achieve better results. The obvious benefit of a game is the fact that we can combine many different subjects and activities in one game and the games can be played at school, at home, or indeed anywhere.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}