OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra fyziky (31300)
Title:
Reflexe badatelských dnů a pracovních listů v rámci projektu PŘÍRODA
Citace
Škrabánková, J. a Koníček, L. Reflexe badatelských dnů a pracovních listů v rámci projektu PŘÍRODA.
In:
Veletrh nápadů učitelů fyziky 23: Veletrh nápadů učitelů fyziky 23 2018-08-31 České Budějovice.
České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2018. s. 203-214. ISBN 978-80-7394-719-4.
Subtitle
Publication year:
2018
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
12
Page from:
203
Page to:
214
Form of publication:
Paměťový nosič
ISBN code:
978-80-7394-719-4
ISSN code:
Proceedings title:
Veletrh nápadů učitelů fyziky 23
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Place of publishing:
České Budějovice
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Veletrh nápadů učitelů fyziky 23
Místo konání konference:
České Budějovice
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Project NATURE, worksheets, electrical circuits, didactic procedures
Annotation in original language:
Příspěvek obsahuje stručné informace o struktuře projektu PŘÍRODA,jehož součástí je Společenství fyziky II. Členové tohoto společenství sestavili a odpilotovali tři sady pracovních listů na téma Elektrické obvody. Příspěvek nabízí informace o průběhu, výsledcích a způsobu vyhodnocení získaných výsledků, které mohou sloužit jako inspirace nebo základ k diskuzi o podobných oborově didaktických postupech.
Annotation in english language:
The paper contains brief information about the structure of the NATURE project, which includes the Community of Physics II. Members of this community have compiled and piloted three sets of worksheets on Electrical Circuits. The post offers information about the course, results and way of evaluating the obtained results, which can serve as an inspiration or basis for discussion of similar theoretical didactic procedures.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules