OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra českého jazyka a literatury s didaktikou (45100)
Title:
Mohou učebnice mateřského jazyka ukázat cestu ke čtenářství?
Citace
Svobodová, J. Mohou učebnice mateřského jazyka ukázat cestu ke čtenářství?.
In:
Slovo a obraz v komunikaci s dětmi .
Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 1999. Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 1999. s. 66-70. ISBN 80-7042-151-7.
Subtitle
Publication year:
1999
Obor:
Jazykověda
Number of pages:
5
Page from:
66
Page to:
70
Form of publication:
ISBN code:
80-7042-151-7
ISSN code:
Proceedings title:
Slovo a obraz v komunikaci s dětmi
Proceedings:
Publisher name:
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Place of publishing:
Ostrava
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Conference venue:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
WoS code:
EID:
Key words in English:
mother tongue; textbooks; reading
Annotation in original language:
Učebnice mateřštiny, které vhodně a nenásilně kombinují jazykové a literární učivo s komunikační výchovou, snáze dovedou žáky také ke čtenářství.
Annotation in english language:
Mother tongue textbooks which suitably combine linguistic and literary items with the communication instructions can lead the pupils to fiction reading more easily.
References
Reference
R01:
RIV/61988987:17450/99:A08000P4
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules