OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Efektivní učení studentů - východiska pro evaluaci kvality výuky v terciárním vzdělávání
Citace : Göbelová, T. a Seberová, A. Efektivní učení studentů - východiska pro evaluaci kvality výuky v terciárním vzdělávání. In: J. Malach, D. Vicherková. Otázky evaluace výuky na vysokých školách. 1. vyd. Ostrava: Repronis, 2018. s. 33-48. ISBN 978-80-7599-024-2.
Podnázev :
Rok * : 2018
Obor * : Pedagogika a školství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-7599-024-2
Název knihy v originálním jazyce * : Otázky evaluace výuky na vysokých školách
Název edice a číslo svazku * : neuveden
Místo vydání * : Ostrava
Název nakladatele * : Repronis
Označení vydání
(číslo vydání) :
1
Vydáno : v ČR
Autor zdrojového dokumentu : J. Malach, D. Vicherková
Počet stran * : 15
Počet stran knihy * : 199
Strana od * : 33
Strana do * : 48
Počet výtisků knihy * : 200
EID :
Klíčová slova anglicky * :
phenomenology, higher education and teaching, theory of learning, effective learning, perspective transformation, individual transformation,evaluation,teaching strategies
Popis v původním jazyce * :
Analýza konceptů efektivního učení je důležitá pro zajištění kvality vysokoškolského výuky i její evaluace. Pokud vycházíme z paradigmatu fenomenologických přístupů "vzdělání jako kategorie bytí" se všemi konsekvencemi, zajímají nás především přístupy a teorie učení, které vycházejí z konstrukce lidského poznání jako budování a změn struktur v mysli studentů, a tím také forem učení, které zahrnují procesy individuální transformace. Obsah kapitoly tvoří dvě podkapitoly: Koncepty učení pro terciární vzdělávání a Efektivní učení a strategie vysokoškolské výuky s vybranými příklady strategií učení a výuky na různých typech univerzit a vysokoškolských institucí.
Popis v anglickém jazyce * :
Analysis of effective learning concepts is important for ensuring the quality of higher education. This chapter to provide a discussion of the idividual transformation of learning in the context of the challamges higher education. The chapter contains two parts: The koncept of learning in higher education and Effective learning and teaching strategies in higher eduaciton.
Typ zdroje financování výsledku * : Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/18:A1901WL2

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}