OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Title:
Microlearning jako vhodná forma pro výuku marketingu ve vzdělávání na VŠ
Citace
Javorčík, T. Microlearning jako vhodná forma pro výuku marketingu ve vzdělávání na VŠ.
In:
Didinfo 2018: Sborník konference Didinfo 2018 2018-04-04 Liberec.
Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2018. s. 178-183. ISBN 978-80-7494-424-6.
Subtitle
Publication year:
2018
Obor:
Number of pages:
6
Page from:
178
Page to:
183
Form of publication:
Elektronická verze
ISBN code:
978-80-7494-424-6
ISSN code:
2454-051X
Proceedings title:
Sborník konference Didinfo 2018
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Technická univerzita v Liberci
Place of publishing:
Liberec
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Didinfo 2018
Místo konání konference:
Liberec
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Elearning, microlearning, marketing, teaching model, research design
Annotation in original language:
Příspěvek se zabývá představením dvouletého výzkumného projektu zaměřeného na využití principů microlearningu ve výuce studentů prezenčního i kombinovaného studia na vysoké škole. V úvodu příspěvku se autor zabývá odůvodněním volby konceptu microlearningu a uvádí základní teoretická východiska, která byla autorem sumarizována na základě rešerše. Další část příspěvku je věnována popisu modelu výuky podporované microlearningem. Zároveň je také diskutováno výzkumné ověření představovaného modelu na vzorku studentů.
Annotation in english language:
This paper deals with the introduction of a two-year research project focused on the use of microlearning principles in the teaching of both full-time and combined students at university. At the beginning of the paper, the author deals with the justification of the choice of the microlearning concept and presents the basic theoretical basis, which was summarized by the author based on the research. Another part of the paper is devoted to describing the model of teaching supported by microlearning. At the same time, a research verification of the model presented on a sample of students is also discussed.
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules