OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : kapitola v odborné knize (C)
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Filosofické a didaktické aspekty filosofie výchovy ve výuce studentů učitelství
Citace : Göbelová, T. Filosofické a didaktické aspekty filosofie výchovy ve výuce studentů učitelství. In: R. Kuthan, N. Pelcová, Z. Zicha. Kapitoly z didaktiky filosofie, etiky a společenských věd. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018. s. 111-132. ISBN 978-80-7290-983-4.
Podnázev :
Rok * : 2018
Obor * : Filosofie a náboženství
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-7290-983-4
Název knihy v originálním jazyce * : Kapitoly z didaktiky filosofie, etiky a společenských věd
Název edice a číslo svazku * : Neuveden
Místo vydání * : Praha
Název nakladatele * : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Označení vydání
(číslo vydání) :
1.
Vydáno : v ČR
Autor zdrojového dokumentu : R. Kuthan, N. Pelcová, Z. Zicha
Počet stran * : 21
Počet stran knihy * : 321
Strana od * : 111
Strana do * : 132
Počet výtisků knihy * : 200
EID :
Klíčová slova anglicky * :
philosophy,philosophy of education, didactics in higher education
Popis v původním jazyce * :
V kapitole je analyzován význam filosofie výchovy, především její hodnotové a normativní dimenze, v univerzitním vzdělávání učitelů.Z hlediska vysokoškolské didaktiky je náročným úkolem do výuky filosofie výchovy zakomponovat antropologická, axiologická a kognitivní východiska s adekvátně formulovanými cíli a výukovými strategiemi. Představený model aplikace normativní a hodnotové filosofie výchovy v seminářích u studentů učitelství 1. stupně ZŠ zahrnuje soulad všech osmi kritických faktorů vysokoškolské didaktiky založené na konstruktivistickém modelu výuky.
Popis v anglickém jazyce * :
The chapter analyzes the importance of the philosophy of education, especially its value and normative dimension, in higher education of teachers. In the context of university didactics it is difficult problem to incorporate anthropological, axiological and cognitive bases into the teaching of the philosophy of education with adequately formulated goals and educational strategies. The application model of the normative and value dimension philosophy of education includes the consistency of all eight critical factors of didactics in higher education.
Typ zdroje financování výsledku * : Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/18:A1901W2F

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}