OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra fyziky (31300)
Název * : Visualisation and interpretation of student strategies in solving natural science-based tasks using the eye-tracker
Citace : Škrabánková, J., Laš, L. a Bujok, P. Visualisation and interpretation of student strategies in solving natural science-based tasks using the eye-tracker. Journal of Eye Movement Research. 2018, 11(4), ISSN 1995-8692.
Podnázev :
Rok * : 2018
Obor * : Pedagogika a školství
Kód ISSN * : 1995-8692
Oficiální název periodika * : Journal of Eye Movement Research
Stát vydavatele periodika * : Švýcarská konfederace
Svazek periodika * : 11
Číslo periodika v rámci svazku * : 4
Číslo článku :
Ročník :
Počet stran článku * : 15
Strana od * : neuvedeno
Strana do * : neuvedeno
Kód UT WoS : 000453827900004
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v impaktovaném časopise (Jimp)
Klíčová slova anglicky * :
Eye-tracking; data analysis; experimental study; students gifted in natural science; assignment solving strategies; areas of interests
Popis v původním jazyce * :
This paper presents a research on students using the Gazepoint device to visualise the practices and strategies that students used in order to solve assignments in the disciplines of natural science. The main aim of the research was to find some similar segments in the experimental data and obtained clusters that would suggest a similar approach of problem solving by students - respondents, and to find out if, and possibly how, some strategies in the assignments differ for the talented students from the standard pupil population and compare the outcomes with students? characteristics. The other aim of study was to confirm the presence of gifted students in natural sciences in a given sample of respondents on the basis of eye-tracking technology.
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Neveřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17310/18:A1901VPR

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}