OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : článek v odborném periodiku (J)
Domácí pracoviště * : Katedra informatiky a počítačů (31400)
Název * : Procedural Terrain Generation and Path Searching in Education
Citace : Švábek, D. a Grossmannová, P. Procedural Terrain Generation and Path Searching in Education. International Journal of Information and Communication Technologies in Education. 2017, roč. 2017, č. 6, s. 15-26. ISSN 1805-3726.
Podnázev :
Rok * : 2017
Obor * : Informatika
Kód ISSN * : 1805-3726
Oficiální název periodika * : International Journal of Information and Communication Technologies in Education
Stát vydavatele periodika * : Česká republika
Svazek periodika * : 6
Číslo periodika v rámci svazku * : 4
Číslo článku :
Ročník : 2017
Počet stran článku * : 12
Strana od * : 15
Strana do * : 26
Kód UT WoS :
EID :
Poddruh recenzovaného článku : Článek v českém neimpaktovaném recenzovaném časopise (Jrec/Jost)
Klíčová slova anglicky * :
Terrain generating, terrain editing, pathfinding
Popis v původním jazyce * :
This paper is primarily devoted to development of an educational desktop application, that describes terrain generating and pathfinding to students. The application is meant for lessons of Artificial Intelligence, that is one of compulsory optional subjects on Department of Informatics and Computers, University of Ostrava. Selected implemented algorithms enable to generate a terrain with adjustable parameters in three different implementations and it also enables pathfinding in three different ways. Used methods are compared according to different criteria for better understanding. Algorithms used in the application for terrain generating are fault method, hill algorithm and value noise. For pathfinding, there were used Dijkstra algorithm, A* and breadth-first search. The application enables camera movement around the terrain and graphical projection of costs of edges for pathfinding.
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Neveřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}