OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra anglistiky a amerikanistiky (25400)
Název * : Digital Teaching Materials - a Critical Analysis
Citace : Bilanová, M. Digital Teaching Materials - a Critical Analysis. In: SILSE 2018. Opava: Slezská Univerzita v Opavě. 2018.
Podnázev :
Rok : 2018
Obor :
Místo konání : Opava
Stát konání akce :
Název akce : SILSE 2018
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Slezská Univerzita v Opavě
Klíčová slova anglicky :
Digital learning materials, digital teaching materials, Framework Education Programme, TEFL
Popis v původním jazyce :
The paper deals with the evaluation of digital teaching materials (DTMs) which are created and available open access to all teachers from a website funded by the Czech Ministry of Education and EU projects. The uploaded materials are designed in various formats, from static presentations to interactive ones exploiting latest teaching applications and running on modern ICT devices. Both quantitative and qualitative approaches were applied to the evaluation of the DTMs. First, several criteria were defined focusing on the employment of the main principles of constructivism and second, the materials were analyzed according to their potential implementation in an EFL classroom with respect to their impact on the development of linguistic and communicative skills.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}