OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra výtvarné výchovy (45030)
Název:
Quantitative and Qualitative Approaches in the Dissertation Research
Citace
Bajnarová, M. Quantitative and Qualitative Approaches in the Dissertation Research.
In:
Comparative European Research: 5th International Scientific Conference for PhD students of EU countries 2016 London.
London: CER Comparative European Research, 2016. s. 150-153. ISBN 978-0-9928772-9-3.
Podnázev
Rok vydání:
2016
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
4
Strana od:
150
Strana do:
153
Forma vydání:
Elektronická verze
Kód ISBN:
978-0-9928772-9-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Comparative European Research: 5th International Scientific Conference for PhD students of EU countries
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
CER Comparative European Research
Místo vydání:
London
Stát vydání:
Sborník vydaný v zahraničí
Název konference:
Místo konání konference:
London
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celosvětová akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
mixed methods; research questions; research hypotheses; Juvenile Detention Centre; drawing process
Popis v původním jazyce:
Popis v anglickém jazyce:
The text is focused on drawing peculiarities of individuals from Juvenile Detention Centres (JDC). Mixed research is focused on the research questions and hypotheses dissertation. This text focuses on motivations and spontaneous artistic expression of the delinquents. Through the art creation one opens himself up to others and reveals his secret sides. The aim is also to find out what is the nature of the drawing process in troubled individuals.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules