OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra germanistiky (25600)
Název * : Warum nicht versuchen, Deutsch durch die Presse nahe zu bringen? Zu didaktischen Strategien des Sommer-Schnell-Deutschkurses in der Zeitung 'Lidové noviny'
Citace : Polášková, E. Warum nicht versuchen, Deutsch durch die Presse nahe zu bringen? Zu didaktischen Strategien des Sommer-Schnell-Deutschkurses in der Zeitung "Lidové noviny". In: Experimentierräume: Herausforderungen und Tendenzen. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. 2018.
Podnázev :
Rok : 2018
Obor : Pedagogika a školství
Místo konání : Plzeň
Stát konání akce : Česká republika
Název akce : Experimentierräume: Herausforderungen und Tendenzen
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Přednáška
Instituce : Západočeská univerzita v Plzni
Klíčová slova anglicky :
Popis v původním jazyce :
Im Beitrag wird angestrebt, Ergebnisse von zweierlei Experimenten zu präsentieren: Einerseits werden didaktische Strategien aus der Perspektive der Attraktivität und Innovation analysiert, die im Rahmen eines Sommer-Schnell-Deutschkurses in der Presse zur Bewerbung der deutschen Sprache eingesetzt wurden. Andererseits wird präsentiert, welchen Effekt solche Strategien in einer realen Experimentiersituation mit Deutsch-Lernenden auf ihre Motivation, ihr Verständnis und andere Aspekte des Deutschlernens im Vergleich zu "klassischen" Quellen wie z. B. Lehrwerken hatten. Dabei werden verschiedene Spezifika und Bedürfnisse der Lernenden in Betracht gezogen.
Popis v anglickém jazyce :
Typ zdroje financování výsledku : Institucionální podpora na rozvoj výzkumné organizace
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}