OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : prezentace (kongresy, sympózia, konference, workshopy)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogické a školní psychologie (45160)
Název * : The Labyrinth of the World in the World of Students
Citace : Kimplová, T. The Labyrinth of the World in the World of Students. In: 8th. International Biosynthesis congress - Embodiment of hope. Barcelona. 2018.
Podnázev :
Rok : 2018
Obor : Psychologie
Místo konání : Barcelona
Stát konání akce :
Název akce : 8th. International Biosynthesis congress - Embodiment of hope
Datum od :
Datum do :
Druh prezentace : Plakátová zpráva
Instituce :
Klíčová slova anglicky :
Labyrinth, Faculty of Education University of Ostrava, meditation
Popis v původním jazyce :
Popis v anglickém jazyce :
The current student population in the Czech Republic, often described as the generation of ?millennials?, young people growing up in a liberal society, surrounded with sophisticated technology, has found itself on an edge. To be ?in? means to be on-line night and day but the digitalised age brings well-mapped consequences in the form of technology addiction or high individualisation - and a reduced ability to get around in real relationships. The imbalance in the bio-psycho-social-spiritual model of understanding the personality is becoming more immense. On the other hand, while experiential learning in schools is still considered the opposite, it has a growing potential at present. The Faculty of Education helped create an original project in the Czech Republic, ranking the University of Ostrava among other world universities. In 2016, a labyrinth was built at the centre of the campus courtyard. It serves as a place of rest and it also brings the opportunity to mindfulness, concentrating and meditating. Will this ancient multicultural tool speak to students?
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}