OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu nahrát soubor PDF. Tento soubor musí obsahovat text tohoto záznamu (text článku, knihy, atd.). Tento soubor je důležitý pro RIV, protože může být použit jako důkaz existence tohoto záznamu.

Pro nahrání souboru klikněte na tlačítko Browse a vyberte soubor, který chcete nahrát. Nahrávání souboru zahájíte tlačítkem Nahrát soubor.

Maximální velikost souboru PDF je omezena na 100 MB.

Soubor : 

Nahrát soubor
Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete stáhnout PDF soubor přiřazený tomuto záznamu. Pro stažení souboru klikněte níže na název tohoto souboru a bude Vám nabídnuta možnost soubor uložit.

Věnujte prosím pozornost také velikosti PDF souboru. Velké soubory se mohou stahovat delší dobu, pokud máte pomalé internetové připojení.

Název souboru :
Velikost souboru :
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : odborná kniha (B)
Domácí pracoviště * : Katedra pedagogické a školní psychologie (45160)
Název * : Psychicky zranené dieťa a možnosti intervencie
Citace : Svoboda, J. a Jochmannová, L. Psychicky zranené dieťa a možnosti intervencie. Praha: Portál, 2018. 160 s. ISBN 978-80-262-1360-4.
Podnázev :
Rok * : 2018
Obor * :
Forma vydání * : Tištená verze
Kód ISBN * : 978-80-262-1360-4
Označení vydání
(číslo vydání) :
Místo vydání * : Praha
Vydáno : v ČR
Název edice a číslo svazku * : neuveden
Počet stran * : 160
Počet výtisků knihy * :
Název nakladatele * : Portál
EID :
Klíčová slova anglicky * :
child evolution, child education, psychic trauma, psychosocial help, popular educational publications
Popis v původním jazyce * :
Cieľom textu je inšpirovať čitateľa k tvorbe hypotéz o možných príčinách, ktoré vedú k správaniu a konaniu vyžadujúcemu sociálne korekcie. Problematika je uchopená v pásme možností pracovníkov školskej a výchovnej sféry. Zámerne nezahŕňa plnú šírku, len upozorňuje na príčiny odstrániteľné v úrovniach vymedzených kompetencií, prípadne nabáda k spolupráci s odborným pracoviskom. Vymedzenie v texte využívaných pojmov nemá základ v slovníkovej frazeológii, ale vo filozofických kategóriach naprieč kultúrami. Výsledkom je rýchlejšie uchopenie daných pojmov a schopnosť všímať si ich obsah v bežnom každodennom živote. Potom by ich osvojenie nemalo narážať na nutnosť orientácie v čisto vedecky definovaných termínoch, ktoré sú pre štandardnú populáciu často menej zrozumiteľné. Kapitoly ukončuje zhrnutie a v základných bodoch upozorňuje na najvýznamnejšie poznatky, ktoré je v kapitole možné získať. Uvedená literatúra je často skor odporúčaním ako zdrojom, z ktorého je citované.
Popis v anglickém jazyce * :
The aim of the text is to inspire the reader to create their own hypotheses about the possible caouses leading to behavior which requires social corrections. The issue is grasped within the scope of the possibilities of educational and didactic sphere workers.It deliberately does not include full breadth, it only highlights the causes than can be eliminated at the levels of competence defined, or encourages to cooperation with a professional workplace. The definition of the terms used in the text is not based on dictionary phraseology but on philosophical categories across cultures. Thie results in grasping the given terms more quickly and the ability to observe their content in everyday life. Their acquisition then should not require the orientation in purely scientific terms which are often less comprehensible for a layman audience. There is a summary at the end of each chapter highlighting the most important points that can be learned. The cited literature is often a recommendation rather than the source from which is being quoted.
Typ zdroje financování výsledku * : Jiné veřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/18:A1901TYS

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}