OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název:
Jaká pojetí vzdělávání učitelů mohou být inspirací při hledání nových možností učitelské přípravy na pedagogické fakultě Ostravské univerzity
Citace
Lukášová, H. Jaká pojetí vzdělávání učitelů mohou být inspirací při hledání nových možností učitelské přípravy na pedagogické fakultě Ostravské univerzity.
In:
PdF OU - Sborník VZO: Sborník VZO .
Ostrava: PdF OU, 2000. PdF OU, 2000. s. 7-54. ISBN 80-7042-170-3.
Podnázev
Rok vydání:
2000
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
47
Strana od:
7
Strana do:
54
Forma vydání:
Kód ISBN:
80-7042-170-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník VZO
Sborník:
Národní
Název nakladatele:
PdF OU
Místo vydání:
Ostrava
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
PdF OU - Sborník VZO
Místo konání konference:
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Celostátní akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
inovation; teachr education; research program
Popis v původním jazyce:
Studie je vstupní informací k projektu inovace učitelské přípravy pro primární vzdělávání ve VZO.
Popis v anglickém jazyce:
Study is an enter infomation for future inotation of future teacher preparation students for primary education.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
RIV/61988987:17450/00:00000038
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules