OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra chemie (31500)
Název:
Od individuálního posteru ke skupinovému projektu
Citace
Trčková, K. Od individuálního posteru ke skupinovému projektu.
In:
2017-11-02 Praha.
Podnázev
Rok vydání:
2017
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
8
Strana od:
Strana do:
Forma vydání:
Kód ISBN:
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Místo vydání:
Praha
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Místo konání konference:
Praha
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
project-based learning, motivation, knowledge-construction
Popis v původním jazyce:
Tento článek poskytuje náměty, jak se mohou žáci připravit na skupinovou metodu výuky založenou na projektech, a ukazuje některé praktické inspirace. Žáci se naučí vytvářet samostatný plakát pomocí metody krok za krokem. Zpracovávají vzdělávací a motivační plakáty ve formátu A4, které jsou zaměřeny na konkrétní chemické látky, směsi a výrobní procesy. V dalším kroku připravují žáci skupinový školní projekt s tříčlennou nebo čtyřčlennou týmovou prací. Smysluplnost a užitečnost informací, motivace, kreativity a vzájemné závislosti znalostí a dovedností se zvyšuje metodou založenou na projektech. Studenti středních škol si vybrali dvě témata "Chemie v kuchyni" a "Chemie kolem nás" a vytvořili stěnový papír A2 a zajímavou prezentaci v rámci volitelného předmětu zaměřeného na chemii.
Popis v anglickém jazyce:
This article provides instruction on how pupils can prepare for group learning method of project-based education and shows some of practice inspirations. Pupils learn to create an individual poster using step by step method. They process educational and motivating posters in A4 format that are focused on a specific chemical substance, mixtures and production processes. In the next step pupils prepare group school project using three or four-member teamwork. The meaningfulness and usefulness of information, motivation, creativity and interdependence of knowledge and skills are increased by project-based method. Students of high school selected two topics “Chemistry in the kitchen” and “Chemistry around us” and created the A2 wall-paper and interesting presentation within the optional subject focused on chemistry.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules