OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště * : Katedra informačních a komunikačních technologií (45080)
Název * : The Design and Exploitation of Blended Learning Concept: Comparative Study of Two Universities
Citace : Kostolányová, K. a Šimonová, I. The Design and Exploitation of Blended Learning Concept: Comparative Study of Two Universities. In: International Conference on Blended Learning: In: Cheung S., Kwok L., Shang J., Wang A., Kwan R. (eds) Blended Learning: Aligning Theory with Practices 2016 Beijing. China: Springer International Publishing, 2017. s. 302-311. ISBN 978-3-319-41165-1.
Podnázev :
Rok * : 2017
Obor * : Pedagogika a školství
Počet stran * : 10
Strana od * : 302
Strana do * : 311
Forma vydání * : Elektronická verze
Kód ISBN * : 978-3-319-41165-1
Kód ISSN :
Název sborníku * : In: Cheung S., Kwok L., Shang J., Wang A., Kwan R. (eds) Blended Learning: Aligning Theory with Practices.
Sborník : Mezinárodní
Název nakladatele * : Springer International Publishing
Místo vydání * : China
Stát vydání : Sborník vydaný v zahraničí
Název konference : International Conference on Blended Learning
Místo konání konference * : Beijing
Datum zahájení konference * :
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce * :
Celosvětová akce
Kód UT WoS : 000435771100004
EID : 2-s2.0-85048045358
Klíčová slova anglicky * :
Technologies for education; higher education; ESP; English for specific purposes; online courses; blended learning; Moodle; Blackboard; visit rate; performance; tracking.
Popis v původním jazyce * :
The results of comparative study on the blended learning concept of two higher education institutions are introduced in the article University of Ostrava, Faculty of education and University of Hradec Kralove, Faculty of Informatics and Management, Czech Republic. Having the research sample of 591 and 466 students of both institutions, the data collected within Moodle and Blackboard LMSs were processed by the method of frequency analysis, structured according six criteria (learners
Popis v anglickém jazyce * :
Typ zdroje financování výsledku * : Operační programy
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01: RIV/61988987:17450/17:A1801SEZ

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}