OU Portal
  • Log In
  • Welcome
  • Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
{}

Pomocí tohoto dialogu můžete vyhledat domácí autory, čili autory, kteří jsou vedeni v personálních systémech Ostravské univerzity.

Do našeptávače níže napište hledaný text a tento text bude vyhledán ve jméně nebo příjmení autora. Autoři, kteří budou hledanému textu odpovídat, Vám budou nabídnuti v seznamu. Pomocí myši nebo šipek na klávesnici vyberte požadovaného autora.

Našeptávač : 
Přidat autora k záznamu Zavřít

Pomocí tohoto dialogu můžete k záznamu přidat cizího autora, čili autora, který nemá žádný pracovní ani studijní vztah k Ostravské univerzitě. Takto přidaný autor bude do RIV vykázán jako nedomácí.

Pro přidání autora vepište jeho jméno a příjmení do určených položek.

Jméno :
Příjmení :
Přidat k záznamu Zavřít
Zavřít
Publikační činnost


preloading...   Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu * : zveřejněné odborné posudky, recenze
Domácí pracoviště * : Katedra preprimární a primární pedagogiky (45140)
Název * : Předškolní a primární pedagogika. Predškolská a elementárna pedagogika.
Citace : Burkovičová, R. Předškolní a primární pedagogika. Predškolská a elementárna pedagogika.. 2002.
Podnázev :
Rok : 2002
Obor : Pedagogika a školství
Název organizace, pro niž byl posudek vypracován : Komenský, odborný čas. pro učitele ZŠ
Autor díla :
Název zdrojového dokumentu
(v pův. jazyce) :
Komenský, odborný čas. pro učitele ZŠ
Místo vydání : Brno
Název nakladatele : PedF MU Brno
Datum vypracování :
Počet stran : 1
Klíčová slova anglicky :
Childhood; child; dialogue; school; family; conception; sense and aims of primary education; teaching; didactics; school preparedness; pedagogy; preprimary age; educate.
Popis v původním jazyce :
Publikace je dílem slovenských a českých autorů. Věnuje se sociální dimenzi dětství a výchovy, hledání dialogu ve vztahu rodiny a školy. Zabývá se otázkami morálního statutu dítěte a jeho sociálními vazbami, celkovým pojetím, smyslem a základními cíli primárního vzdělávání v evropských souvislostech. Pojednává o epistemologických východiscích vyučování a didaktiky. Ty jsou představovány hodnotami, jež jsou skryty a uloženy v obsahu učebních předmětů. V centru pozornosti je vstup dítěte do školy z hlediska školní připravenosti. Publikace je velmi obsáhlá a přináší mnoho hodnotných myšlenek.
Popis v anglickém jazyce :
Publication is the work of Slovakian and Czech authors. It attends to social dimension of childhood and upbringing, search of dialogue in relation family and school. It deals with questions of moral statute the child and its social structures, general conception, sense and basic aims of primary education in European connections. It deals about epistemological resources of teaching and didactics. They are represented of vaules which are cover and saved in content of teaching subjects. In the centre of attention is the child's entrance to school in light of school preparedness. Publication is very extensive and shows many valuable thoughts.
Typ zdroje financování výsledku :
Seznam projektů :
ID Projektu Název projektu
Seznam ohlasů : 
Ohlas
R01:

© 2019 Centre for Information Technology

  • Technická podpora :
  • Mgr. Olga Blahutová (phone: +420 597 091 129, phone flap for UO: 1129)
  • Ing. Lucie Svitaneková (phone: +420 597 091 108, phone flap for UO: 1108)
Complementary Content
  • ${title}${badge}
${loading}