OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
The Level of Reading Strategies of Pupils at the End of Primary Education
Citace
Vicherková, D. The Level of Reading Strategies of Pupils at the End of Primary Education.
In:
QUAERE 2015: QUAERE 2015. Recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů 2015-05-25 Hradec Králové.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2015. s. 967-971. ISBN 978-80-87952-10-8.
Podnázev
Rok vydání:
2015
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
967
Strana do:
971
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-87952-10-8
Kód ISSN:
Název sborníku:
QUAERE 2015. Recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
QUAERE 2015
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Reading literacy; reading strategies; techniques of learning to read
Popis v původním jazyce:
The aim of this paper is to reflect on the current problems of reading in the specific group of fifteen year old pupils. The text informs about selected results of a pilot study of 9th year students on the theme: “The level of reading strategies of pupils at the end of primary education.” The paper presents the outline of other selected propositions of reading strategies in a planned dissertation.
Popis v anglickém jazyce:
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules