OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Title:
Úroveň čtenářských strategií žáků na konci základního vzdělávání. In: Aktuální požadavky a psychologie. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013
Citace
Vicherková, D. Úroveň čtenářských strategií žáků na konci základního vzdělávání. In: Aktuální požadavky a psychologie. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013.
In:
Evropské pedagogické fórum 2013: Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013 2013-11-25 Hradec Králové.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2013. s. 165-169. ISBN 978-80-905243-9-2.
Subtitle
Publication year:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
5
Page from:
165
Page to:
169
Form of publication:
Paměťový nosič
ISBN code:
978-80-905243-9-2
ISSN code:
Proceedings title:
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Magnanimitas
Place of publishing:
Hradec Králové
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Evropské pedagogické fórum 2013
Conference venue:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Reading literacy; reading strategies
Annotation in original language:
Úvaha o aktuálních problémech čtenářství. Výběr informací z výsledků autorského školního předvýzkumu náhodně vybraných žáků 9. tříd Moravskoslezského kraje na téma „Úroveň čtenářských strategií žáků na konci základního vzdělávání“.
Annotation in english language:
Reflection upon contemporary problems of reading. Selection of information resulting from author’s presurvey of randomly selected pupils of the 9th grade in Moravian-Silesian region on the topic: “The level of reading strategies of pupils at the end of secondary school.”
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules