OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Úroveň čtenářských strategií žáků na konci základního vzdělávání. In: Aktuální požadavky a psychologie. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013
Citace
Vicherková, D. Úroveň čtenářských strategií žáků na konci základního vzdělávání. In: Aktuální požadavky a psychologie. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013.
In:
Evropské pedagogické fórum 2013: Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013 2013-11-25 Hradec Králové.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2013. s. 165-169. ISBN 978-80-905243-9-2.
Podnázev
Rok vydání:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
165
Strana do:
169
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-905243-9-2
Kód ISSN:
Název sborníku:
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Evropské pedagogické fórum 2013
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Reading literacy; reading strategies
Popis v původním jazyce:
Úvaha o aktuálních problémech čtenářství. Výběr informací z výsledků autorského školního předvýzkumu náhodně vybraných žáků 9. tříd Moravskoslezského kraje na téma „Úroveň čtenářských strategií žáků na konci základního vzdělávání“.
Popis v anglickém jazyce:
Reflection upon contemporary problems of reading. Selection of information resulting from author’s presurvey of randomly selected pupils of the 9th grade in Moravian-Silesian region on the topic: “The level of reading strategies of pupils at the end of secondary school.”
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules