OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu
*
:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště
*
:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název
*
:
Úroveň strategií čtenářských dovedností žáků na konci období ZŠ. In: Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X.
Citace :
Vicherková, D. Úroveň strategií čtenářských dovedností žáků na konci období ZŠ. In: Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X..
In:
Jubilejní 10. ročník mezinárodní studentské vědecké konference: Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X 2011-11-27 Olomouc.
Olomouc: Univerzita Palackého, 2013. s. 128-136. ISBN 978-80-244-4322-5.
Podnázev :
Rok
*
:
2013
Obor
*
:
Pedagogika a školství
Počet stran
*
:
9
Strana od
*
:
128
Strana do
*
:
136
Forma vydání
*
:
Paměťový nosič
Kód ISBN
*
:
978-80-244-4322-5
Kód ISSN :
Název sborníku
*
:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X
Sborník :
Mezinárodní
Název nakladatele
*
:
Univerzita Palackého
Místo vydání
*
:
Olomouc
Stát vydání :
Sborník vydaný v ČR
Název konference :
Jubilejní 10. ročník mezinárodní studentské vědecké konference
Místo konání konference
*
:
Olomouc
Datum zahájení konference
*
:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce
*
:
Evropská akce
Kód UT WoS :
EID :
Klíčová slova anglicky
*
:
Reading literacy; reading strategies
Popis v původním jazyce
*
:
Příspěvek se zabývá aktuálními problémy čtenářství. Prezentuje některé dílčí výsledky předvýzkumu provedeného mezi vybranými žáky 9. tříd Moravskoslezského kraje, realizovaného v souvislosti s řešením tématu „Úroveň čtenářských strategií žáků na konci základního vzdělávání“.
Popis v anglickém jazyce
*
:
Reflection upon contemporary problems of reading. Selection of information resulting from author’s presurvey of randomly selected pupils of the 9th grade in Moravian-Silesian region on the topic: “The level of reading strategies of pupils at the end of secondary school.”
Typ zdroje financování výsledku
*
:
Neveřejné zdroje
Seznam projektů :
ID Projektu
Název projektu
Seznam ohlasů :
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules