OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Úroveň strategií čtenářských dovedností žáků na konci období ZŠ. In: Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X.
Citace
Vicherková, D. Úroveň strategií čtenářských dovedností žáků na konci období ZŠ. In: Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X..
In:
Jubilejní 10. ročník mezinárodní studentské vědecké konference: Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X 2011-11-27 Olomouc.
Olomouc: Univerzita Palackého, 2013. s. 128-136. ISBN 978-80-244-4322-5.
Podnázev
Rok vydání:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
9
Strana od:
128
Strana do:
136
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-244-4322-5
Kód ISSN:
Název sborníku:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Univerzita Palackého
Místo vydání:
Olomouc
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Jubilejní 10. ročník mezinárodní studentské vědecké konference
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Reading literacy; reading strategies
Popis v původním jazyce:
Příspěvek se zabývá aktuálními problémy čtenářství. Prezentuje některé dílčí výsledky předvýzkumu provedeného mezi vybranými žáky 9. tříd Moravskoslezského kraje, realizovaného v souvislosti s řešením tématu „Úroveň čtenářských strategií žáků na konci základního vzdělávání“.
Popis v anglickém jazyce:
Reflection upon contemporary problems of reading. Selection of information resulting from author’s presurvey of randomly selected pupils of the 9th grade in Moravian-Silesian region on the topic: “The level of reading strategies of pupils at the end of secondary school.”
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules