OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Close
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Record type:
stať ve sborníku (D)
Home Department:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Title:
Úroveň strategií čtenářských dovedností žáků na konci období ZŠ. In: Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X.
Citace
Vicherková, D. Úroveň strategií čtenářských dovedností žáků na konci období ZŠ. In: Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X..
In:
Jubilejní 10. ročník mezinárodní studentské vědecké konference: Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X 2011-11-27 Olomouc.
Olomouc: Univerzita Palackého, 2013. s. 128-136. ISBN 978-80-244-4322-5.
Subtitle
Publication year:
2013
Obor:
Pedagogika a školství
Number of pages:
9
Page from:
128
Page to:
136
Form of publication:
Paměťový nosič
ISBN code:
978-80-244-4322-5
ISSN code:
Proceedings title:
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů X
Proceedings:
Mezinárodní
Publisher name:
Univerzita Palackého
Place of publishing:
Olomouc
Country of Publication:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Jubilejní 10. ročník mezinárodní studentské vědecké konference
Místo konání konference:
Olomouc
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků:
Evropská akce
WoS code:
EID:
Key words in English:
Reading literacy; reading strategies
Annotation in original language:
Příspěvek se zabývá aktuálními problémy čtenářství. Prezentuje některé dílčí výsledky předvýzkumu provedeného mezi vybranými žáky 9. tříd Moravskoslezského kraje, realizovaného v souvislosti s řešením tématu „Úroveň čtenářských strategií žáků na konci základního vzdělávání“.
Annotation in english language:
Reflection upon contemporary problems of reading. Selection of information resulting from author’s presurvey of randomly selected pupils of the 9th grade in Moravian-Silesian region on the topic: “The level of reading strategies of pupils at the end of secondary school.”
References
Reference
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules