OU Portal
Log In
Welcome
Applicants
Z6_60GI02O0O8IDC0QEJUJ26TJDI4
Error:
Javascript is disabled in this browser. This page requires Javascript. Modify your browser's settings to allow Javascript to execute. See your browser's documentation for specific instructions.
{}
Zavřít
Publikační činnost
Probíhá načítání, čekejte prosím...
publicationId :
tempRecordId :
actionDispatchIndex :
navigationBranch :
pageMode :
tabSelected :
isRivValid :
Typ záznamu:
stať ve sborníku (D)
Domácí pracoviště:
Katedra pedagogiky a andragogiky (45120)
Název:
Výzkum čtenářských strategií trnavských patnáctiletých žáků
Citace
Vicherková, D. Výzkum čtenářských strategií trnavských patnáctiletých žáků.
In:
Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2016: QUAERE 2016 Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů 2016-05-23 Hradec Králové.
Hradec Králové: Magnanimitas, 2016. s. 599-603. ISBN 978-80-87952-15-3.
Podnázev
Rok vydání:
2016
Obor:
Pedagogika a školství
Počet stran:
5
Strana od:
599
Strana do:
603
Forma vydání:
Paměťový nosič
Kód ISBN:
978-80-87952-15-3
Kód ISSN:
Název sborníku:
QUAERE 2016 Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů
Sborník:
Mezinárodní
Název nakladatele:
Magnanimitas
Místo vydání:
Hradec Králové
Stát vydání:
Sborník vydaný v ČR
Název konference:
Interdisciplinární mezinárodní vědecká konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2016
Místo konání konference:
Hradec Králové
Datum zahájení konference:
Typ akce podle státní
příslušnosti účastníků akce:
Evropská akce
Kód UT WoS:
EID:
Klíčová slova anglicky:
Reading literacy; functional literacy; reading strategies; techniques of reading how to read; curriculum
Popis v původním jazyce:
Cílem příspěvku je zamyslet se nad aktuálními problémy čtenářství u specifické skupiny patnáctiletých trnavských žáků. Text informuje o vybraných výsledcích předvýzkumu žáků 9. tříd na téma: „ Úroveň čtenářských strategií na konci základního vzdělávání“. Příspěvek přináší nástin dalších vybraných tezí o problematice čtenářských strategií, jimiž se chceme zabývat také v plánované disertační práci.
Popis v anglickém jazyce:
The objective of this contribution is to reflect upon current problems of fifteen years old students reading skills. Text provides selected results from preresearch of fifteen years old pupils on the topic: "The level of reading strategies at the end ef elementary school." The contribution foreshadows the main thoughts that we want to focus on in our planned doctoral thesis.
Seznam ohlasů
Ohlas
R01:
Complementary Content
Deferred Modules
${title}
${badge}
${loading}
Deferred Modules